Easy Like Sunday Morning

8

Ние сме там,където сме!Велинград!
Семейна почивка,релакс,слънчева сутрин,детски смях и чаша ароматно капучино...Какво повече му трябва на човек?!Е, мога да направя и по-дълъг списък,но да се ограничим до лесно постижимите неща! хихи
Какво по-хубаво време от илюзорни мечтания ,с които да притъпя горчилката оставаща от кафето по небцето ми,...но аз не пия кафе...А и за мечтания нямам много време .....
Напоследък постовете ми са доста разточителни и този няма да направи изключение!
Най-накрая дойде времето да ви покажа ,как да я нарека - 'интересната' си връхна дреха/блейзър.Поръчах си я преди време от английския онлайн магазина Boohoo и чак сега имам възможност да я облека.
Най-вероятно няма да е по вкуса на всички,заради ръкавите от пайети,които от далече "лъжливо" издават една по-различна музикална принадлежност,която определено не е моята!Но блясъкът беше търсен ефект.Ами,гарга съм си,какво да направя!!!Лъскавото винаги радва!
Проблемът на такъв тип дреха е в съчетаването и изграждането на цялостна визия.Първо заради цвета на блейзъра и второ заради пайетите,които са много претенциозни към аксесоари, цветове и поводи!Но пък от друга страна ,това е и най-голямото предизвикателство - намирането на подходящи съчетания на дрехата!
Първоначално реших да го комбинирам с бели дънки и бял потник,но в последствие тази идея за визия повече ми допадна - boyfriend дънки ,късо потниче и обувки на висок ток.
Този прекрасен тренч е идеален за вечерни партита или късни разходки по градските улици!Предимството му е ,че с помощта на циповете,които го обгръщат по цялата ширина,той може да променя дължината си - много симпатично,нали?!
Очаквам вашите мнения за визията ми в днешния пост! 


Sequin Jacket Boohoo
Jeans ZARA S/S'14
Top ZARA S/S'14
Shoes NOE
Sunglasses NEXT

8 коментара

  1. Hi dear!!! love your jacket and heles!!!!
    Great post!!!!
    visit me on www.stilettoslauragonzalez.blogspot.com.es
    xoxo

    ОтговорИзтриване
  2. Калина Маринова1 юли 2014 г., 23:26

    Много ми харесва как си комбинирала....и ти седи прекрасно. Миленче, коя марка е червилото ти и номера ?😊Мерсиии

    ОтговорИзтриване
  3. Калинче,червилото е на Golden rose -ultra rich color lipstick 48 номер/златна опаковка.

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен пост както винаги! Страхотни снимки на семейството! Аутфита е чудесен, блейзъра е трепач. Макар че и аз не си падам по бляскави неща, това някакси не е натрапчиво. Много добре си ги съчетала! :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Теди!И чакам да се видим пак,този път с децата!

      Изтриване
  5. Анонимен3 юли 2014 г., 9:31

    Жалко,вече го няма блейзъра в сайта!Но ще продължавам да търся.
    Ани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си го поръчах преди доста време,но те винаги правят подобни моделчета на предишни такива.Особено ако е бързо изчерпан модел.

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.