In the Jungle with ES BEAUTY & MAKE UP STUDIO !

6

Рожден ден в  джунглата на студиото за професионален макияж ES BEAUTY & MAKE UP STUDIO 
В комапнията на своите клиенти и приятели, сред впечатляващи декори и диви животни, ES BEAUTY & MAKE UP STUDIO отпразнуваха различно своя трети рожден ден.
  Welcome to the Jungle!Това приканваше поканата за събитието.Бях убедена,че ще ми хареса,щом прочетох ,че темата на партито е свързана с африканската екзотика и необятната джунгла.Представите бяха едно,но реалността определено ги надхвърляше.Когато пристигнах на мястото и стъпих на най-огромната, и просторна тераса,която бях виждала,преобразена като свеж и екзотичен кът от джунглата,това ми замая главата!А след това и летният коктейл,който беше 'безобидно' безалкохолен и  специално приготвен в духа на екзотиката.
Домакините бяха подготвили впечатляващо шоу за своите гости, а водеща на събитието беше талантливата Вяра Атова.
Прекрасната Ева Серева с някои от  гостите на партито

И нека шоуто да започне !
Под звуците на африканска етно музика, ефектни прически и впечатляващ грим, изпълнени пред очите на гостите, беше представена за първи път пред публика новата марка EUDORA EUCLEIA, с дебютната си колекция ‘Диво сърце”.
Колекцията, дело на младата дизайнерка Мария Калева е плод на месеци вдъхновение, усилена творческа работа, носеща дълга история, доза мистичност и досег до далечни и непознати земи. 
Моделите се ''дооправяха'' пред очите на гостите преди да се качат на подиума от известния стилист  Горян Стоянов от Goryan Stoyanov Hair Design, и от гримьорите от ES BEAUTY & MAKE UP STUDIO.
Алберт Барух за Life Studio


Загадъчни модели дефилираха по подиума, покрит с палмови листа, в красиви дрехи в компанията на екзотични животни . 
Алберт Барух за Life Studio

Алберт Барух за Life Studio
Малко 'back stage' снимки
Всичко започна по светло и завърши след залез слънце.Вечерта беше топла и приятна ,а на терасата ,на която бяхме ,лекият повей на вятъра носеше аромата на свежест от джунглата!

Всички снимки са лични и правени от мен /освен снимките в двата колажа от модното ревю/,които любезно са ми предоставени от Gossip Studio.

FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

6 коментара

  1. Отговори
    1. Thank you so much for stopping by my blog and for your lovely comment!

      Изтриване
  2. Изглежда е било забавно :) Хубави снимки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не бих казла 'забавно' , а по-скоро 'интересно'!Впечатлена съм от грима и целия макияж !

      Изтриване
  3. Страхотно събитие. Тоалетите и гримът са много красиви и впечатляващи. И аз си падам по екзотиката, много добре са подбрали темата на вечерта. Пожелавам ти да посещаваш още много подобни и красиви събития :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ,Мая!Наистина тоалетите бяха много цветни и красиви - очите ми останаха в жълтата пола и кораловата такава !

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.