Look 4 Sea blue

16

Днес визията ми е типично морска - от цвета до детайлите...
Като човек,които не умее да плува/единствената на планетата съм/, фактът,че морските вълни от роклята ми често 'се плискат' в краката ми, не ме плаши.Дори напротив - носи ми прохлада и свежест.Тя, прохладата в това дъждовно време не е много търсен ефект,но нищо!
А въженото ми колие с мида,което още носи пясъка в себе си, ме подканя да мечтая за онази солена наслада на морските сутрини.И умело загатва за желанието, вятърът да развее косите ми на някоя яхта в морето.Може и на лодка!...

Моята препоръка за 'идеалната смес' през лятото :Носете дълги и ефирни рокли в комбинация с дълго,свободно колие и ниски сандали .Така ще сте възхитителни и готови за красивите летни дни ,както и за обезателна доза ревност от околните!
Снимки Нели Томова 

Maxi dress Mango
Sunglasses Seville Shop

                                   FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

16 коментара

  1. Колието се връзва страхотно! Приличаш на русалка излязла от вълните (роклята) :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежо,а колието е уникално :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много си го харесвам,нямам търпение да го разходя по плажа!

      Изтриване
  3. Наистина много свежа лятна визия. И аз обичам лятото да съм с дълги рокли, ниски сандали :))за съжаление този дъжд :((

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дъждът ще спре и гледай тогава какво става....

      Изтриване
  4. Много ми харесва! :-)
    за колието изпитвам чиста завист! :D

    ОтговорИзтриване
  5. wow! fantastic photos:) nice dress:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна си! Много ми харесва роклята <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,определено е доста забележима,но за лятото цветът е много свежарски!

      Изтриване
  7. Много хубав летен аутфит :) Макси рокля е винаги добра идея, а косата ти е супер.

    ОтговорИзтриване
  8. За мен макси роклите винаги са добра идея!Благодаря за коментара!

    ОтговорИзтриване
  9. Снимките са просто невероятни! Както винаги! От поста ти лъха на лято!

    ОтговорИзтриване
  10. За съжаление само от него лъха на лято,защото то ,като че ли още не е дошло!И благодаря за коментара!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.