Breakfast with ...Vichy Idealia

6

Добро утро!
Ей така, си закусвах аз на морето, с приятна 'женска компания' в розово!

Често физическото и емоционалното изтощение ни идват в повече.А като прибавим и времето, което никак не е "friendly" настроено напоследък, си е още по-'тегаво'.
Физическата активност, начинът на хранене и достатъчният сън не са условия, които са важни само за фигурата ми, но и за моята кожа.Като следващ етап идват разкрасителните процедури, които са безпомощни, ако съм се провалила с останалите предпоставки.А аз, май съм се...

С две малки деца,натоварено ежедневие, небалансиран начин на хранене /по-скоро неядене/, и недостатъчно приемане на течности,аз се чувствам точно така - изтощена!Не толкова физически, колкото емоционално.И въпреки, че опитвам да балансирам , кожата на лицето ми първа алармира за това!Засегнатата от модерния начин на живот кожа, не е най-приятният 'спътник' на жената.

Кожата ми е смесена, чувствителнa, с леки зачервени участъци, разширени пори и с омазняване в Т-зоната. Имам  бенки и лунички, които не харесвам особено много, защото те създават едно чувство за мръсна  и  неравно- пигментирана  кожа.Както и за небалансиран и равномерен тен. Поне аз така си мисля!

Преди години първият продукт за изглаждане на тена, сияйна кожа и запазващ младостта,който използвах беше антиоксидантният флуид Aqualia antiox на марката Vichy, който завинаги ще остане номер едно - перфектният крем за моята кожа,въпреки фактът , че вече не се предлага/моето мнение за него ТУК/ .Това беше до преди година, когато открих новия най-Идеален за мен крем за лице Vichy Idealia  .И от тогава  Vichy Idealia + Vichy Idealia BB creme /моето мнение за него  ТУК,ТУК/ станаха постоянни спътници в борбата ми с изморената,посивяла и неидеална кожа.Резултатите са наистина удивителни, дори и за моя скептицизъм!Затова съзнателно предприех и следващата стъпка за идеална кожа от Vichy - Idealia Life Serum –1-вият идеализиращ крем-серум.
 Idealia Life Serum –първият идеализиращ крем-серум

Моята малка тайна идва от блестящата розови бутилка :) .
Vichy Idealia Life Serum е тайната на кожата ми, за моя натоварен начин на живот. Използвам серума вече доста време/това ми е второ шишенце/ и мога да кажа, че ефектът е видим още след 10-тия ден, а след това става още по-хубаво...Той наистина спаси и "нулира" несъвършенствата  на кожата на лицето ми!...За съжаление луничките си остават константна величина!:)

 След дългата употреба на серума, в комбинация с кремовете от същата серия ,забелязвам, че кожата ми е по-равномерно тонирана, порите ми са изискани и свити,а тенът ми сияе! Но както казват максималистите:'Винаги може и повече!И винаги искам повече!''
Осъзнавам,че навярно има и много по-добри, по-скъпи  и по-съвършени продукти от този, но лично за мен и моята кожа бих го определила като незаменим!

ТАЙНАТА
 Производната на жасминовата киселина с кодовото название LR2412 е сред противостареещите молекули с най-висок потенциал. Извлечена по метода на “зелената” химия, тя е вдъхновена от жасмина, който в естествена среда се възстановява от външни агресори, като отделя специална киселина. LR2412 ускорява регенерацията на епидермиса и стимулира собствените защитни сили на кожата.
LR2412 е съчетана с LHA, дериват на салициловата киселина, която стимулира клетъчното обновяване в изтощената кожа. LHA също така редуцира неравната пигментация благодарение на ексфолиращото си действие. Тя спомага за озаряването на тена, като увеличава светлоотразяващите качества на кожата.
 ТОЛЕРАНТНОСТ
Серумът е прекрасен за чувствителна кожа.Обогатен с успокояваща и възстановяваща Термална вода Vichy, подходящ за всякакъв тип кожа, дори за чувствителна кожа, засегната от ежедневни агресивни фактори.

КРЕМООБРАЗНА ПЕРЛЕНА ТЕКСТУРА 
Обогатен със златни и червени перлени частици, които композират идеалния цвят на кожата, крем-серумът озарява кожата и я подхранва в дълбочина с ценните си активни съставки. Кожата моментално изглежда по-гладка, жизнена и сияйна. Емулгираната текстура образува лек и немазен защитен слой на повърхността на кожата и я защитава от ежедневните замърсявания.
СВЕТОВНА ИНОВАЦИЯ 
Първата грижа за кожата с клинично доказана ефективност при неблагоприятен за кожата начин на живот
Резултатите от изследванията са еднозначни, дори при жени с доказани „вредни навици”. За първи път Vichy изследва поведенческото стареене в екстремални условия. За първи път ефективността на един продукт бива тествана и доказана върху засегната от модерния начин на живот кожа сред замърсяване, цигарен дим, прекомерно излагане на UV-лъчи, ежедневен стрес, небалансирано хранене и т.н.
КЛИНИЧНО ТЕСТВАН
Клинично доказана ефективност при небалансиран начин на живот:ежедневен стрес, замърсяване, прекомерно излагане на UV-лъчи, нездравословно хранене.
НАНАСЯНЕ 
Серумът се нанася изключително лесно и много бързо попива в кожата.Не лепне и не оставя следи.
Препоръчително е да се използва сутрин и вечер, аз го използвам точно така, върху почистено лице.Понякога само вечер, а сутрин поставям кремчето Idealia.Но определено серумът може да играе ролята и на крем, и на база за грим.
АРОМАТ
Ароматът му е дискретен и доста приятен.С нежни нюанси на зален чай, бели цветя като жасмин и момина сълза.
ЦЕНА 
В началото на годината си го  закупих за близо 70 лв,сега в аптеките може да се намери за 60лв, а в онлайн магазини като Enzo.bg , бихте могли да го закупите за 56лв.
Ако кожата ви е изгубила цвета си и е близо до безличността/както ноктите на едната ми ръка/, а искате да възвърнете цвета, свежестта и прасковено-розовия здрав тен /като ноктите на другата ми ръка/, то просто намерете вашия помощник в борбата със сивото и безцветното.......Розовото винаги помага!!!

Повече информация за серума и други продукти на бранда Vichy, може да намерите в онлайн платформата им  ТУК.

*Всички продукти са закупени със собствени средства,не съм свързана с бранда Vichy и изразеното мнението за продуктите е лично мое.

         FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

6 коментара

  1. Мими, винаги пишеш толкова обстойни постове - за завиждане си - браво на теб!!

    ОтговорИзтриване
  2. Теди,приемам го като комплимент,като знам твоите постове колко са добри!...А и съм благодарна,че този поне успях да го завърша .....:)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен пост и снимки както винаги!
    Серумът на Виши наистина е много хубав и лек.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,така е!Рядко повтарям опаковка с крем,но серумчето си го бива.Поне за моята кожа.Благодаря ти,Нинче!

      Изтриване
  4. От къде мога да си купя сладките макарони?

    ОтговорИзтриване
  5. От Парадайс мол-а в София,както и в 100 грама сладки също има!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.