Lace cardigan

10


Тууу,ру-ту-ту-ту-ду,ру-ту-ту-ту-ду....
Едно бяло фрапе с много захар,моля!
Дали заради предозирането на солта от морското настроение или прекалената употреба на мазила на плажа,и двете дълбоко попили в кожата ми, още месец ще се усмихвам с шоколадов тен и ще си хапвам в огромни дози сладичко!  
Въпреки,че морето остана далеч зад гърба ми ,все още имам онзи специфичен вкус в устата,на смесица от водорасли ,пясък и фрапе!Нали се сещате?!
И след като морската ни почивка премина съвсем лежерно като "отидохме някъде,дето няма iphonе-и ,телефони"... и премина под надслов "Покажи на тия хора,как се мяташ'',...как се пържиш,как се давиш,как ги правиш - пясъчните замъци...",сега си лежа лежерно вкъщи и си спомням как онзи човек с червените бански,май му казваха спасител,си лежеше точно така на плажа, по-кокетно и от мен сега .:)
И може би, заради връхната модна нотка на дантелата тази година и внушителното визуално впечатление,което тя създава,плетената жилетка от милата ми баба ,която използвах като дреха за плажа,предизвика голям фурор измежду летуващите,така че реших да ви я покажа отново....Защото ръчните плетени неща винаги носят емоцията,с която са създадени.Модерни са и определено изглеждат ексклузивни и абсолютно женствени!!!
И да не забравя да ви споделя песента,под която премина по-голямата част от моето си лято  -  'Your Love' - Nicole Scherzinger.
Визия от миналата година на същото място ТУК

       FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

10 коментара

  1. Страхотна жилетка и много зареждащи снимки :)
    Поздрави,
    http://www.keepitstylishandsexy.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скоро ще направя пост и с дъщеря ми,която има същата!

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Гале,много си мила,както винаги!За някои хора ''плетените дрехи от баба'' са селски,но аз ги обожавам!Просто ,защото знам,че са направени с много чиста любов!

      Изтриване
  3. Наистина, тази твоя баба - златни ръце има :) много си хубава :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Майче,абсолютно си права за бабините ръчички-златни са!Тя ме е отгледала и от малка се пременям в нейните плетени дрехи на една кука.Жалко,че аз само до каренцата стигнах...:)

      Изтриване
  4. Жилетката е убиец! Много си хубава!

    ОтговорИзтриване
  5. Може и много повече,но си чакам новия обектив ,и тогава да видиш!!!!!!!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.