Micro Pedi Lady

5


Едно от нещата,на които обръщам най-малко внимание в тялото си са краката.Сигурно, защото перманентно съм им сърдита, а може би смятам, че горната част от тялото ми има по-голяма нужда от грижи и внимание, не знам?!Тази година ходилата и главно петите ми са в много лошо състояние, както никога преди.Нацепена и твърда кожа, която допринася за едно не толкова приятно усещане.
Понякога ги третирам (търкам ) с обикновена пила за крака, това "понякога" е два пъти в годината, което си е напълно недостатъчно за добри резултати.Но до този момент си се справях и сама с овладяване на положението на петите. А и сега ще си призная нещо, което може да шокира някои от вас, но никога през живота си не съм ходила на процедура за педикюр в козметичен салон!Две са причините- страх да не хвана някакви гъбични "неща" и горе-долу доброто състояние на ходилата ми, което според мен не изискваше по-професионална намеса.
Тази година се сдобих с най-новата измишльотина на гениите, мислещи повече от мен за краката си.Взех си електрическата пила за пети MICRO-PEDI LADY.
Използвам я вече достатъчно време, за да мога да споделя "мекички" отзиви,които са определено положителни.
Както знаете опаковката винаги има значение, но не само...Външният вид на уреда е много кукленски и симпатичен.Точно в духа на моето настроение и в точния цвят на дъвка от моето детство, който така обичам.
Уредчето е измислено точно за такива мързели(по отношение на краката си) като мен.В бонбонено розовото си тяло, тя определено прави чудеса и ми спестява някой друг уголемен бицепс на ръката.Въртящите се пили идеално ексфолират и премахват мъртвата и твърда кожа от петите и от "котешките възглавнички" на ходилото, както ги наричам аз.
Използвам я заедно с омекотяващите продукти за стъпала на AVON, което определено ми дава много добри резултати.Те спомагат за омекотяване на кожата преди и след работата с пилата.Ако пилата я използвам веднъж , до два пъти седмично, то ексфолиантът за почистване на загрубяла кожа е най-хармоничният завършек на всекидневните ми рутинни процедури.
MICRO-PEDI LADY пилата  работи много по - бързо и по - безопасно от металните пили, което я прави много по - лесна за употреба от другите уреди за педикюр.Работи с две батерии, но трябва да са силни!
Хубавото на удера е, че може да се използва от няколко члена на семейството едновременно, просто всеки си закупува резервни пили за уреда, които се предлагат в онлайн магазина www.krasivotialo.com , и така един уред може да обслужва цялото семейство.
Цената и в момента е намалена на 49 лв. ТУК
*дясна пета след първия път обработена с пилата,лява пета необработена
Тъй като няма калъфче за съхранение, аз използвам едно от козметичните си "портмоненца", за прибиране на пилата.Така е много удобно за пренасяне при пътуване.
Ако искате да разберете за други добри помощници за меки петички и хубави крака може да погледнете в блога на Жени ТУК!

Всички уреди и продукти са закупени с лични средства!

       FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

5 коментара

  1. Хехе... Аз също не бях ходила на педикюр и съм същата мурзелана по отношение на краката. Миналата година си купих крем, уж да съм малко по-добра с тях и все го слагам на видно място, но не става... Пак съм нередовна. Започнах да нося и доста високи обувки и от тогава доста се промени кожата на краката ми. Поради тази причина преди бала ми се реших на тази козметична процедура. Сега не бях съвсем очарована от резултата, защото смятам, че можеше една идея повече да ми изпили ходилата, обаче ноктите ми си останаха дълго време добре оформени. Другото положително нещо бе, че жената ми откри гъбичка в начален стадий и спасих положението навреме преди да ми падне нокътя. Въобще целия опит с едното посещение ми отвори очите малко и искам сега в домашни условия да се справям. За сега обаче още съм си с желанието и още разучавам. Полезно ревю :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ще трябва да се Отчета скоро в салона до нас,но не знам децата какво ще ги правя?!Може и на тях да им врътна по една процедура! Хи хи

      Изтриване
  2. Каквото и да се казва, педикюр в домашни условия (с подходящи средства) все пак носи удоволствие. За тази пила чувам за първи път, но явно върши същата работа, както и на Scholl. Приятно е да се знае, че винаги има алтернативи :)

    ОтговорИзтриване
  3. Да,така е Женя!Със сигурност тази пила има същата функционалност като тази на School.А вкъщи си е доста приятно и лежерно "педикюрясването"!

    ОтговорИзтриване
  4. Фенка съм на този тип пили, а твоята е много кукленска:)
    Аз също предпочитам домашния педикюр, но от време на време ходя и на професионален и откривам разлика само във оформянето на ноктите и кожичките.

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.