Peplum in blue

12

Пеплумът - елемент,който ,като че ли е пренесен от някоя друга епоха с малки поправки...Мисля си за епохата на Луи "някой си" или някъде около нея,когато са се носили точно такъв тип корсети, с разширени ,от талията надолу поли ,с пеплум елементи .Препратка  и към романтичните времена,в които красивата линия и талия са били на почит.
Сега ,след толкова години дължината не се тачи много,много ,затова тя е променена и  скъсена ,а горната част може да бъде представена в различни варианти.
Пеплумът вече е широкозастъпен елемент в различните конструкции на дрехите...Поли, панталони,но основно при блузите. Първоначално ,доколкото си спомням, пеплумът отбелязва присъствие главно в елегантния и официален стил, но все по-често го наблюдаваме и в модните комбинации на стрийт стайлинга,където той е с доста по-разчупена роля. 
Напоследък отново съм на романтична вълна и пеплумът е идеалният допълващ елемент към настроението ми.Затова днес ,за себе си избрах  този вид топ/ с голи рамене/ в бебешко син цвят от  ZARA.
Peplum top ZARA S/S '14
Jeans Miss Sixty S/S '13
Bag New Look
Espadrilles Benetton S\S '14
Necklace ZARA A/W '13
Bracelet non branded
Sunglasses Police

       FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

12 коментара

  1. Еспадрилките са много сладки :* Хубавица, отново много свежарски аутфит :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еспадрилите си ги взех с помощта на дъщеря ми,тя толкова ги хареса,че нямаше как и аз да не се влюбя в тях!

      Изтриване
  2. Very nice outfit and the necklace is just amazing

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ОтговорИзтриване
  3. Ще те крадна! :D
    Чудесен и закачлив топ. Еспадрилите са <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Теди!По-удобни обувките от еспадрилите - няма!

      Изтриване
  4. Прекрасна, Миленка! Синьото вече ми е новото червено.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Признавам,Боби, и на мен така!!!!Следващата ми визия отново ще е в синьо!

      Изтриване
  5. Ох, стахотни снимки! Много сладурски аутфит :)
    Между другото, каква камера използваш? :)
    Поздрави,
    http://www.keepitstylishandsexy.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!:) Фотоапаратът ми е стар - Nikon D 200/с обектив 18-70мм/,понякога използвам и Nikon D 700.

      Изтриване
  6. Мими, толкова си свежа!!!! Много харесва синьо, а комбинацията синьо на бели точки ми е любима <3 От тези еспадрили имаше ли други цветове? Просто ми останаха очите, но съм с две ръце и два крака обути в еспадрили за такъв свеж аутфит! Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лори, и аз харесвам много точките!Придават фриволно настроение.В магазина на Бенетон имаше две разцветки - тези с точките и на раета/бяло и лилаво/.

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.