Диамантеният ReVit на Silk'n' - Ревю

7

Предизвикателството да можеш да се грижиш за кожата на тялото и лицето си в домашни условия придава лек уверен и комфортен нюанс на ежедневието ми!Но и леко приповдига 'суетнята'на самата мен около мен у дома!
Високотехнологични уреди и джаджи ме гледат от всеки ъгъл в къщи,вече почти взели превес  над  играчките на децата ми...
След като преди време от  www.krasivotialo.com се свързаха с мен, с предложение за колаборация  - ревю на луксозен продукт за обезкосмяване  ,(за който съзнателно изчаквам и събирам мнение за ревю) се разрових из сайта им, и заедно със сестра ми направихме "партия",като си поръчахме четири уреда със статус на Must have - разкрасяващи,някои от които  си мечтаех да имам.
От известно време обмислям този вид публикации,но време все не остава.Сега имам малко повече и реших да ви ги презентирам едно по едно в отделни ревюта,докато събирам собствените си отзиви за уреда,предоставен ми любезно за проба и ревю,което ще видите в някоя от бъдещите ми публикации. 


Диамантеното микродермабразио  Silk'n' ReVit - Ревю
Диамантеното микродермабразио е усъвършенствана версия на микродермабразиото и има функцията на нещо като механичен пилинг,според мен.

Микродермабразиото представлява метод за подмладяване и разкрасяване на кожата чрез механична ексфолиация/на кожата/,без химикали или лазер.
Чрез специални  диамантени глави се ексфолира най-горният слой на кожата и апарата за микродермабразио изсмуква замърсяванията и мъртвите клетки.

3 диамантени накрайника 

Фин -  за деликатен завършек или използване на зоната около очите и носа ,Среден - за по - нежно третиране  и  Груб - за силно ексфолиране.
Нежният и средният накрайник са моите 'душички',които използвам.Малко ме е страх от грубия ,но май есента ще се наложи да го пусна и него в действие.Не знам змиите кога сменят кожата,но аз я сменям през есента! :)
2 степени на работа
Ниска ,изразяваща се в частично засмукване  и висока  степен,която е с пълно засмукване.
И двете ги изпробвах и мисля,че ще се установя на ниската, за сега.

Предназначен е за терапии на:
Застаряваща кожа на лицето и шията
Подобрява тонуса, текстурата и еластичността на кожата
Намалява лошото състояние на кожата от акне ,тъмни петна и белези
Намалява фините бръчици околo очите
Мътен тен и увредена от слънцето кожа
Оставя по – мек вид на кожата
Методите на работа, които ReVit съчетава са два -вакуумна стимулация и ексфолация.С вакуумната стимулация се подобрява  цвета,текстурата и еластичността на кожата,намалява появата на старчески петна и стимулира по-гладна кожа с младежки вид.

Преди да започнете процедура от този тип вкъщи ,е добре да сте получили компетентно мнение от дерматолог за състоянието на кожата си .Само казвам!
Измивам лицето си и го подсушавам.Вече е готово за среща с уреда .С любопитство започвам работа като първоначално се водя по картинка,тъй като различните зони на лицето се третират по различен начин и посоки.А аз не съм лицензиран козметик :) .Върхът на апликатора минава по кожната повърхност и създава нежен вакум. Диамантеният връх нежно ексфолира част от най-външния рогов слой на кожата. 

В действие с Revit :

Областта на шията  се третира с плавни движения надолу.Челото,бузите и брадичката с плътни движения от центъра навън,към линията на косата, и продължавам надолу към границите на лицето.В областта на веждите използвам потупващи движения като внимателно избягвам чувствителните клепачи.Продължавам към зоната на носа,използвайки прави движения надолу след извивката на носа и линията на скулите.Е,тук ми е малко по-трудно,а най-много има нужда от резултати.Там ,където имам засегната зона като пъпка или зачервяване- не третирам.
След като се премахнат мъртвите клетки се разкрива по-свежата и млада кожа отдолу. Не,че я виждам,ама така пише,че трябва да се случват нещата! И се надявам да е така!
Уредът има прогресивно действие и препоръката на дерматолозите е  той да се използва до 2 пъти на месец.Аз за сега съм на етап изчакване за трети път.С натрупан тен съм ,вероятно ми предстои още едно море,и ще изчакам поне до средата на септември,за да потретя...
Процедурата е абсолютно безболезнена и дори приятна.Отнема около 20-ина минути цялата"суетня" пред огледалото.Добре е след процедурата да  намажете кожата на лицето си със слънцезащитен крем,ако ще я излагате на слънце.
Впечатления кой знае какви ,все още не бих могла да "генерирам",но поне мога да споделя,че чувствам кожата на лицето си доста мека.Бръчките и 'линиите'са си още на мястото,но аз съм упорита...Повече отзиви очаквайте към октомври.
Цена на уреда - 259 лв.
Повече информация за уреда и други подобни разкрасяващи  'джаджи' може да научите в онлайн платформата www.krasivotialo.com
А вие бихте ли  използвали  такава процедура в домашни условия?!Или се доверявате повече на салоните за красота?

Всички показани продукти и уреди са лично мои и закупени с лични средства.

         FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

7 коментара

  1. Звучи много лесно :) ще очаквам пълните отзиви :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,наистина е много лесно!И приятно!

      Изтриване
  2. От днес и аз притежавам този уред и нямам търпение да го използвам.Може ли да споделите доволна ли сте от ползването му?

    ОтговорИзтриване
  3. От днес и аз притежавам този уред и нямам търпение да го използвам.Може ли да споделите доволна ли сте от ползването му?

    ОтговорИзтриване
  4. От днес и аз притежавам този уред и нямам търпение да го използвам.Може ли да споделите доволна ли сте от ползването му?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доволна съм! Но той отиде при сестра ми и сега тя е доволната!

      Изтриване
    2. Доволна съм! Но той отиде при сестра ми и сега тя е доволната!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.