They called me 'yellowskirt' girl

11

Сънували ли сте скоро в жълто?!Аз не,но много ми се иска да го пробвам този вид сън!Казват,че успокоява мислите и сетивата!
Наяве, май повече ми се случват нещата с този цвят,затова ето я и поредната порция цветна страст в гардероба ми - дълга пола в слънчев цвят ,с висока талия и голяма цепка за прохлада на бедрата!Тя е нежна и галеща!А цветът е от онези,които няма да те оставят без полагащото ти се внимание!Особено ,когато слънцето вече е влюбено в теб!
Комбинацията на дълга пола с нещо нагоре е едно от най -лесните съчетания,защото вариантите могат да бъдат хиляди.
При дрехите с висока талия е много важно, за по-добро визуално впечатление, да изберете топ,който да спомогне за подчертаването на талията и ханша,т.е. нещо по -късо и прибрано.Аз избрах мека и снежнобяла ризка с разчупен дизайн,която завързах отпред.'Снежно' е забранена дума през лятото ,но обещавам да я използвам само веднъж...
Конкретно за ежедневен стил такъв вид пола или панталон може да се комбинира с  потник от коприна,изрязан/къс/ тишърт,лек пуловер с актуалната скрийн-щампа, дантелено бюстие и топ пеплум.

Дълга пола в слънчев цвят с висока талия + бяла памучна ризка = прохладен комфорт!

Skirt Pull & Bear SS'14
Shirt No branded
Bag Guess
Sunglasses ZARA
Earrings Miss Sixty

               FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

11 коментара

  1. Бяло и жълто е една от най-любимите ми цветови комбинации :)

    ОтговорИзтриване
  2. Полата е разкошна,ама май на теб всичко ти отива <3

    ОтговорИзтриване
  3. Миленче много нежна и слънчева визия. Влюбена съм в жълтия цвят и не само в него :)
    Жълто и бяло, жълто и синьо, жълто и зелено... ех, слънчево ми е. <3 <3 <3

    ОтговорИзтриване
  4. Третата снимка отзад напред (в която си снимана в гръб) е направо трепач! <3
    Харесвам комбинацията между двата цвята, тоалетът ти стои перфектно и имаш страхотно излъчване! Светлите цветове ти подхождат много!

    ОтговорИзтриване
  5. Франзелкиии ммм <3 Много си хубава в тези цветове, полата е уникална :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много си слънчева! Страхотна комбинация :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ох, поличката ти е невероятна :) Внася толкова настроение!
    Поздрави и от мен,
    http://www.keepitstylishandsexy.com/

    ОтговорИзтриване
  8. Хора,много ви благодаря за коментарите и положителните оценки за аутфита ми в поста! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Прелестна! Наистина всичко ти отива! Полата е страхотна, както и самата комбинация :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.