ME MY ELOS TOUCH - Ревю

9

ME MY ELOS TOUCH фотоепилатор - 150 000 импулса

Ако харесвате комфорта на собствения си дом,толкова колкото и аз,най-вероятно ще ви допадне тази публикация.
Как ви звучи фотоепилация в домашни условия?!На мен първоначално ми звучеше малко страшно,ако трябва да си призная.Ама ,няма да го направя!
Множеството иновации в "сферата на красотата" правят възможно естественото продължение на професионалните уреди за красота,което вече може да се осъществява и в домашни условия.Такава иновация е и фотоепилатор за домашно ползване  MY ELOS TOUCH .
Комплиментът/за който ви споменах преди време тук/,който направиха към мен с този уред от www.krasivotialo.com,беше изключително приятен.
За краткото време ,в което си станахме близки с него(уреда),осъзнах,че доста дълго ''съм спала" за иновативния живот на технологиите!И най-вероятно, е могло да си спестя доста кола маски и бръсначки...,но не и пари.Защото уредът си е доста скъпичък,признавам.

Характеристики:
  епилаторът е висококачвствен уред с две степени на работа,който нежно отстранява космите от корена им,като по този начин оставя кожата мека и гладка.Идеален домашен помощник за премахване на нежеланото окосмяване.


Иновационна технология със светлина:
ELOS технологията използва уникална комбинация от RF и IPL ,специално разработена,за да предостави всички предимства на фотоепилацията в домашни условия и за постигане на по-добър резултат с по- високо ниво на сигурност и комфорт.
Първият и единствен уред за професионално обезкосмяване в домашни условия, подходящ за всички цветове на кожата и окосмяването.


 В действие : 
Плахо взимам уреда в ръка и го доближавам до кожата,мислейки си..."Мечка страх,мен два пъти повече..." и натискам 'спусъка'.За да работи правилно и контактните RF плоскости да са в пълен контакт с кожата  ,трябва да се притисне много добре .Не е нужна употребата на гел, вода или обезболяващи кремове преди изоползване.Секундният горещ въздух ,съпровождащ генерирания импулса,не е болезнен,но се усеща като топлина.Няма никакъв дискомфорт,въпреки,че притеснението от първия опит с тази джаджа си ме препоти...
След като 'оправих' единия крак,изчаквам,за да видя дали ще последват зачервявания на кожата....След 2 часа ,кожата ми все още е спокойна.Притесненията ми идват от факта,че от началото на лятото имам доста слънчеви бани и вече направен тен,а знам,че светлинната епилация не е подходяща за кожа с естествено по-тъмен тон или за кожа с тен,като забравям,че този фотоепилаторът е единственият такъв,който може да се използва дори от негри или хора с много тъмна кожа и косми.Също така и единственият домашен уред,който ефективно прихваща и отстранява светлите косъмчета ...Моите за съжаление,не са такива!хи хи
Единственият фотоепилатор, при който не е необходимо  предварително бръснене!...
Тези от вас,които са ходили на такава процедура в салоните за красота,знаят,че за да бъде използвана фотоепилация ,космите трябва да са предварително избръснати.За да може енергията да достигне до фоликулите и да им въздейства,а не да действа на повърхността.При този уред не е нужно космите да се бръснат,може спокойно да се приложи кола маска или епилация преди процедурата.Адаптиран и за чувствителна кожа!
Това,че е уред за домашна употреба не го прави по-малко ефективен или по-нисък клас от професионалните такива.
  • Период на действие
  • Производителите препоръчват първите 7 процедури да се извършват всяка седмицa /по една/Най-вероятно окосмяването няма да е изчезнало напълно след първите няколко процедури.Аз имам уреда вече от месец ,и след третата процедура забелязвам,че космите забавят растежа си значително , по-тънки и вяли са,но се изисква търпение.
  • Извършването на процедури веднъж месечно след първите 7 седмици ще гарантира поддържането на постигнатите резултати.
  • Препоръчва се за третиране на лице да се използва ' mē' 2 пъти седмично през първите 2 седмици. След това да се извършвт процедурите веднъж на 2 седмици за поддържане на резултатите.Аз още не съм ги изпробвала на лицето,но събирам кураж!
  • Уредът може да се използва и от мъже...Моят ще пасува!
  • Как работи :
  • Хубавото на домашния фотоепилатор е,че има само няколко копчета и функции ,и човек като мен -лаик на тема "умни уреди " ,няма как да се обърка какво да натисне.Уредът работи на ток.
  • IPL енергията се трансформира в  топлинна енергия, затопляйки космите и космените фоликули.
  • Радиочестотната енергия се насочва към вече затоплените космени фоликули, като ги затопля допълнително и така предотвратява повторния растеж на космите.
  • Комбинацията от  двете допълващи се енергии предоставя неповторима безопасност, гъвкавост и ефективност за различни цветова на кожата и космите.
3 степени/настройки на светлината:
Уредът притежава три регулируеми нива на сила- ниско, средно и високо.Препоръчително е първоначално да се започне с ниско ниво на сила,както направих и аз. Ако се чувствате добре, може да увеличите нивото.За крака препоръчвам второ ниво,защото там космите са по-дебели и плътни.
Време за фотоепилация с mē за всяка зона:  лице -2 мин.; подмишници - 1 мин.; бикини зона - 2 мин.; ръце-3 -6 мин.; крака 10-15 мин.


Уредът идва в луксозна кутия,книжка с упътване и гаранция .В момента фотоепилаторът е в промоция и е намален,може да видите ТУК
Продуктът е подарък, предоставен ми любезно за мнение и ревю.Повече впечатления очаквайте през есента!

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

9 коментара

  1. Въобще не четох ревюто. Само гледах колко си хубава и естествена без грим.. Де да бях и аз така..

    ОтговорИзтриване
  2. Теди,много си мила,но не е точно така...Без грим ми се виждат всички гадни лунички,бръчки и т.н.:) А ти , и 'със' и 'без' грим си си готина,не бъди толкова строга със себе си!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много си ме виждала без грим ти.. щом си жива още..

      Изтриване
    2. Как не те е срам да говориш така :)

      Изтриване
  3. Хаха, ама сте любезни и двете! Ще ме скъсате от смях. :)
    Иначе, и аз към подобни уреди подхождам доста плахо и страхливо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз повече си го гледам и му се радвам,отколкото да го ползвам...за сега!

      Изтриване
  4. Здравейте, четох ревюто и искам да видя какви са ви резултатите, но не намерих продължение та въпроса ми е има ли продължение или още няма

    ОтговорИзтриване
  5. И аз се интересувам от резултатите...

    ОтговорИзтриване
  6. При мен резултата е нулев, но наистина нулев. Това е пълен боклук!!!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.