Pink Summer favourites

5

Розовото е моята любов през лятото!!!
Здравейте!Eто и моята бърза публикация за летните ми розовичкави любимци .Повечето продукти вече съм ги споменавала в други публикации, затова този пост е леко мързеливичък, откъм текст...

Lierac Hydra-body scrub / 175 мл
Това е любимият ми ексфолиант за тяло.Нежно почиства ,  изглажда и омекотява кожата, като едновременно с това и осигурява идеално подхранване. Подходящ е за всички типове кожа, дори и за чувствителна като моята. Ексфолиантът е с приятна кремообразна текстура, със свеж аромат на роза, малина и кокос.Много лесно се нанася на влажна кожа.А ефектът е невероятно мека и чиста кожа!Обожавам!!!
Съдържание:
6% ексфолиращи микро-частици – микронизирани и деликатни частици за нежно ексфолиране,
2,5% кокосова вода – замества обикновената вода и обогатява формулата, благодарение на съдържанието на протеини, аминокиселини, витамини и минерали, които осигуряват незабавна и интензивна хидратация. Ревитализира всички типове кожа, дори и най-сухата,
1% комплекс от мляко от роза и екстракти от личи и малина. Млякото от роза съдържа висока концентрация от фосфолипиди и розова вода. Успокоява, хидратира и омекотява сухата кожа. Екстрактите от личи и малина са специално селектирани, поради техните хидратантни и антиоксидантни свойства. Съдържанието на витамин С подобрява еластичността на кожата.
продукта може да видите и поръчате  ТУК,ТУК,ТУК
L'OREAL Studio Line Hot Liss  200мл
Изглаждащият крем за коса  не е кой знае какво откритие в козметичната сфера, но е единственият ми продукт за коса, който използвам с цел предпазване на косата от горещата струя на сешоара.Като цяло, не обичам на "мацам всякакви г..на" върху косата си - колкото по-малко, толкова по-добре, но понякога се налага.Има приятен аромат, а и помага в изправянето на косата ми.
Може да откриете продукта ТУК
Victoria's secret Bombshell body lotion 100мл -мнение за продукта в друг мой пост ТУК
OH,Lola! Marc Jacobs - мнение за продукта в друг мой пост ТУК
Vichy Idealia serum - мнение за продукта в друг мой пост ТУК
Vichy Idealia eyes 15 мл- Озаряващият крем за околоочен контур е и последното попълнение към серията  Idealia .Комплексът от DRM Bright + Кофеин + Витамин B3 е със силно действие, което озарява кожата и премахва несъвършенствата.Обогатен е с успокояваща термална вода Vichy.Използвам го вече месец, но още съм в процес на тестване и чакане на резултати.Определено озарява кожата под и около очите.Може да прочетете повече за продукта ТУК и да го намерите ТУК,ТУК
Victoria's secret Bra - Обожавам дантелата като материя, придава усещане за грация и романтика.Това моделче вече е старо, но си ми е любимо.Много романтичен и сладък модел на сутиен, който използвам понякога и като бански с връхна дреха.
Oriflame The One лакът -мнение за продукта в друг мой пост ТУК
Oriflame lip balms - едни от най-приятните и деликатни балсамчета за устни са тези два вида от Орифлейм.Използвам ги всекидневно и по-много!Хидратират идеално, но не за много дълъг период от време.Може би, защото бързо ги изяждам!
Victoria's secret PINK Iphone case - Това е лятната дрешка на телефона ми.:)

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

5 коментара

  1. Супер, и аз много пъти съм мислила да правя постове с цветна или ароматна тематика и така и не съм стигнала до тях още.
    Много яко се е получило :))

    ОтговорИзтриване
  2. Този пост направо ми изпълни душицата..
    Повечето от тях са ми любимци и на мен - особено ексфолианта на Lierac, обожавам тази им серия за тяло :)

    ОтговорИзтриване
  3. Напоследък забелязвам и у мен една любов към розовото. Някои от нещата съм ги използвала и съм оставала доволна, но за ексфолианта не знаех. Ще се пробва! :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.