Уикенд в рокля с Totally Erected Store

7

Една рокля - три различни визии / One dress 3 ways to wear

Ето ,че уикендите ми започват да се превръщат в дневник на  модната маниачка в мен, пристрастена към онлайн пазаруването .
Днес ,избрах да ви покажа някои от най-новите попълнения като дрехи и аксесоари в онлайн платформата Totally Erected Store, в съчетание с една и съща рокля в три различни визии.
Черната рокля,първоначално е била знак за елегантен и официален стил, днес в модните комбинации тя е с доста по-разчупена роля. 
 РОКЛЯ -MISS SIXTY CLIMAX DRESS ,КЕЦКИ -CALVIN KLEIN JEANS WYLIE CKJ JACQUARD LOGO ,ЧАНТИЧКА -MISS SIXTY SANDY BAG ,ШАПКАICEBERG KNIT-CAP.

Спортно-лежерната визия винаги ми е допадала,дори я предпочитам!Любимо съчетание ми е рокля с кецки или някакъв вид спортни обувки.Симпатично и приятно неглежират визията.В съчетание с малка чантичка през рамо и готина шапка,спокойно може да си "перкате" както из града,така и за парка или вечер по плажа.А защо не и за шопинг тур в мол-а. 
РОКЛЯ -MISS SIXTY CLIMAX DRESS ,КОЖЕНО ЯКЕ -MISS SIXTY BERRY JACKET ,ЧАНТА - JUST CAVALLI BORSA MANO,ОБУВКИ -UNITED NUDE RIVET PUMP HI .

Един различен елемент във визията също е достатъчен – Леопардов принт, комбиниран с класическото  черно.
Тази година дизайнерите отново застъпват в колекциите си ,съчетания с животински принт ,както и дизайнерският брандът Just Cavalli. Една такава чанта  с принт е напълно достатъчен аксесоар за освежаване на тоалета!А, когато е комбинирана и с кожено яке и обувки на ток,тогава тоалетът придобива "дамска шик визия".
Червеното червило е задължително ,а цветът прави акцента върху чантата по осезаем.
РОКЛЯ -MISS SIXTY CLIMAX DRESS ,БОТУШИJUST CAVALLI BOOTS,ЧАНТАCALVIN KLEIN JEANS BAGS,КОЛАН -ICE BY ICEBERG BELT .


И не само защото… “вече е есен”,а просто защото това лято ни "удави" и ще е по-спокойно,ако си имаме едни гумени ботуши под ръка ...Дано да ни служат само за модни вдъхновения!!!Гумените ботушки са си много 'happy'  тренд.Аз лично ги обожавам в съчетание с голяма чанта и рокля или пуловер със средна дължина.
Вариант също е пуловерът да е върху самата рокля . Ако сте по-смели, може да ги комбинирате и с чорапи под или над коляното ,за по-младежка визия,като това изисква съобразяване с цвета на дрехата или ботушите.
А вие коя комбинация и визия предпочитате?

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

7 коментара

  1. Коженото яке на Miss Sixty много ми допада :)) Първата визия ми допада най-много и бих я носила с удоволствие .

    ОтговорИзтриване
  2. И аз симпатизирам на първата визия,особено на кецовете!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубава публикация, харесват ми и трите варианта.
    Определено бих си купила роклята, кецките и гумените ботуши, но тези в розово.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох,да!Гумените ботуши и в двете разцветки са много "джиджани"!

      Изтриване
  4. Третата визия ми допада най-много.И в частност гумените ботуши.

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.