Пудрени нюанси с H&M

5

"Въпреки очевидните ми предпочитания към различни ярки цветове,този сезон и изобщо тази година съм запленена от нежните нюанси на "розовата пудра" като цвят и от дантелата като материя.
Два тренда,които категорично потвърждават романтичното момиче в мен.Обожавам да съм облечена в нежност!" Това е частица от интервюто ми за модната платформа "Bulgarian Street Style",която идеално пасва на днешната публикация!Е, дантела няма, но пудрено розово,колкото си искате!
И понеже денят ми започна в розово под формата на цвете, ще го продължа със същия цвят...
Нали знаете нашумeлите напоследък рошави пуловери?!Бях се заклела, че такава дреха никога няма да си купя и нося, но привлечена от нежния цвят на бебешкото розово, престъпих думата си.Дрехата е много мека и удобна да всекидневието.Чувствам се като мече!Препоръчвам!
Както знаете от началото на месеца линията H&M Cosmetics влезе в избрани магазини на марката.Цените на козметиката са много приемливи и достъпни!Освен постоянните предложения, които могат да бъдат открити през цялата година, линията е обоготена и от различни сезонни колекции, отразяващи настоящите тенденции.
Тази есен духът на бохемката от 21-ви век е подчертан от пастелните и топли цветове на колекцията Lux Boho,някои от които ви представям днес.
Моят фаворит е страхотният руж в нежен каралов цвят.Матов, добре пигментиран и дълготраен, той придава "живот" на лицето ми!Препоръчвам!
Гланцът за устни е в мек розов нюанс с перлена текстура, която така ми напомня на медена пита.
Лакът от серията отново е в нежен пастелен тон на пудреното розово.Семпъл, дискретен и идеален за лежерни поводи .
H&M Cosmetics '14 
 Blush/19.sugar coral/,Lipgloss /a touch of pink/,Eye liner/solid black/,Nail polish/Pink mist/,Eyeshadows /smoky pink/
H&M Shopping bag
Perfect Jeans
ZARA Necklace

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

5 коментара

  1. Страхотен пуловер :) много ти отива. Аз също обожавам за есента пудрените цветове :)

    ОтговорИзтриване
  2. Пуловерът е невероятен, а за снимките оставам без думи! Страхотни са :)))
    www.dilyanatabakova.com

    ОтговорИзтриване
  3. I love your blogstyle :) I also have a blog, can you take a look and tell me what you think?
    I really appreciate your opinion :)
    many thanks, sweetie!

    My CREEPERS
    superCHEAPCLOTHES

    xoxo Marta

    ОтговорИзтриване
  4. Леле колко си прекрасна с това пухено пуловерче! <3 <3 <3 Много много ми харесваш в такъв стил!

    ОтговорИзтриване
  5. Много е сладко пуловерчето! Гланцовете още не съм ги пробвала, но си взех от чъбитата и съм много, много доволна! :)
    Идеален аутфит, както винаги :*

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.