Lucy

8


Днес сме болни и сме станали рано...Разглеждах снимките от лятото и с огромно закъснение и повече от месец след почивката ни в Гърция, реших да пусна "импресия" от снимки и суперлативи за мястото/хотела/, където бяхме .
Градът е Кавала или "Белият град", както го наричат местните.Много спокоен и приветлив със своето съчетание на планина и море в едно.Ние се възползвахме от морската част!хихи
Хотелът е ''LUCY HOTEL " ТУК ,ТУК и го препоръчвам горещо на всички, които са решили през следващото лято да плажуват около или в Кавала.
Първият хотел, в който всяка стая има цели две тераси,където всяка сутрин посрещах изгрева!
Прекрасен за деца, въпреки че няма нито едно детско съоръжение или аниматори, но пък плажът е точно пред хотела, а какво им трябва повече на децата -пясък и  вода до колене.Около самия хотел има няколко малки самотни плажчета, които не стават за плаж,а само за снимки и риболов."Употребих ги"!
Храната е много добре подбрана и балансирана с вкусовете на българите, защото почиващите в този хотел са предимно сънародници!
Препоръчвам !
  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

8 коментара

  1. Много ми се иска лятото да не беше свършвало толкова бързо... Супер снимки! Била съм в Кавала, но по това време. Определно през лятото изглежда много по-добре!

    sunandsany

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И нашата почивка беше началото на септември,но времето беше с нас,а природата беше все още на лятна вълна!!!

      Изтриване
  2. Обожавам лятото и морето! Страхотни снимки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз,особено лятото!!!Важното е да има слънце и добра компания,а по-добра от тази на децата няма!

      Изтриване
  3. Чудесни снимки!! Върнаха ме в любимия сезон-лятото. Браво!! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че са ти харесали,Мими!И мен ме върнаха към топлите и слънчеви дни,когато се подвизавах само по рокля....

      Изтриване
  4. Прекрасни снимки…лятото ми залипсва :))

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.