Нежна хидратация с Avène Hydrance Optimale UV Légère

14


Кожата ми е жадна!
През зимата и лицето и тялото ми се нуждаят от спешни мерки - хидратиране, подхранване и ексфолиране!
Започвам с хидратацията!

Имам често срещания тип комбинирана кожа, като често ми се появяват не толкова пъпки ,колкото червени петна. Вече знам, че кожните ми проблеми обикновено са причинени от стрес или замърсяване, а не от козметиката ,която използвам/в по-голямата част от случаите/. Затова за мен е много важно да намеря  най-добрия баланс между храна, емоции и бяла козметика!
През зимния период кожата ми проявява изразена чувствителност, провокирана от студ, вятър и изсушаване.Става дехидратирана и зачервена на места.Затова хидратацията е приоритет за кожата на лицето ми!
Изпробвала съм наистина много различни овлажнители и хидратиращи продукти. 
Но определено е доста трудно да се намери добър хидратиращ крем за ежедневна грижа. От някои продукти  кожата ми изглежда и стои лъскава, а от други - несъвършена. Понякога купувам даден продукт само заради добрата му реклама и очаквам чудо, но в повечето случаи се разочаровам от ефекта, който има лично върху моята кожа, вместо обещания резултат, тя става мазна, лъскава и несъвършена.

Преди известно време от  Avène ми изпратиха за тест едно  леко и хидратиращо кремче за моя тип кожа.
 Avène Hydrance Optimale UV Légère  обещава :
*бързото възстановяване на водното равновесие на кожата, благодарение на комбинация от активни съставки, които възпроизвеждат хидратиращата и защитна система на слъзния филм.
*Матиращ ефект
*подхранване, хидратиране и защита на кожата от атаките на свободните радикали
След около 20 дни  употреба ето и моите впечатления....

Кремът Avène Hydrance Optimale UV Légère , според мен е една ободряваща, нещо като "лятна" версия със защитен фактор SPF 20 на хидратиращите кремове от серията.
Кремът представлява ултра лека oil-free флуидна емулсия /с кремообразна към течна текстура/, много ми напомня за текстурата на течната сметана за готвене. Той е много лек ,освежаващ и  не  стои тежко върху кожата, но въпреки това хидратира достатъчно добре. Попива идеално и изключително бързо, буквално за 3 секунди.Кремът е с мат ефект и след нанасянето наистина този ефект е видим и дълготраен, не оставя никакъв филм върху кожата.
Препоръчвам го за по-чувствителни кожи, защото освен хидратиращи свойства кремът има и успокояващи такива.
Забелязвам, че когато го използвам в по-студени дни, хидратацията не е съвсем достатъчна, тъй като кожата ми от смесена преминава в суха и най-вероятно иска повече "вода"...И може би по-добрият вариант за такъв тип кожа като моята /за зимата/ би бил Avène Hydrance Optimale Riche,/който крем е предназначен за суха и много суха кожа . 
Обикновено не използвам основа за грим, когато съм поставила хидратиращ крем на лицето си. Идва ми 'too much ' и това напластяване не ми харесва.Optimale Légère прави много добра база за дневен грим и е напълно достатъчен да го задържи за по-дълго на лицето ми.

Любимият ми елемент от списъка със съставките, които ще намерите в продукта е термалната вода Avène Thermal Spring Water и разбира се, както  обещават производителите, няма никаква следа от парабени. Независимо от това,  в състава има хлорфенезин , така че ако сте хипер чувствителни или алергични, изпробвайте кремчето върху малка част от кожата си преди употреба. Също така, внимавайте със съставката  Cyclomethicone, особено ако не сте прекалени любители на силикони. 
Положителна "черта" на продукта е, че той е на достъпна цена, в сравнение с последния хидратиращ крем, който използвах и който беше двойно по-скъп.Този може да го намерите в аптеките на цена около 38 лв. От друга страна, 40 мл. тубичка би стигнала точно за около 2 месеца  ежедневна употреба/сутрин и вечер/, така че това би могло да го постави в графа "икономични кремове". Особено, ако впръсквате термална вода преди всяка употреба на крема, и след това го размажете на още влажно лице.Така определено ще спестите от количеството ,което бихте изразходвали ако го поставите на суха кожа, тъй като в комбинация с термалната вода много по-лесно се разнася на кожата.
Този "ритуал" си го е запазила дъщеря ми и когато не е на детска градина или вечер, тя е моят козметик по отношение на размазване на кремове, лосиони и всичко, което може да се постави на кожата...Друг е въпросът, че понякога кремът за лице се озовава на краката и обратно...:)
И нека да обобщя: Avène Hydrance Optimale UV Légère е подходящ за тип комбинирана кожа.Идеално хидратира горния слой на кожата и същевременно я матира, без тя да изглежда лъскава или несъвършена.Идеална база за ежедневен грим. Въпреки това, ако кожата ви е склонна към изсушаване през зимата, този продукт може да не е достатъчно хидратиращ за нуждите ви.

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN





14 коментара

  1. <3 Oбожавам това колко си идейна при снимането на продукти за блога си! Снимката с малката ти принцеса е просто един път и ми направи деня! И май май, ще тествам това кремче на Авен, защото ми е нужна много хидратация през следващите месеци! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако наистина ти е нужна много хидратация, кремът не е подходящ :)Милена го е написала :)
      Аз тъкмо свършвам опаковка от крема на mixa с 6-8% глицерин. Ето това е наистина, ама наистина хидратиращ крем.
      снимките с малката наистина са прекрасни!

      Изтриване
    2. Уффф, аз така се захласнах по снимките, че малко между редовете прочетох ревюто. :D Признавам си без бой!
      Благодаря за препоръката, ще го потърся тук, ако не - ще го погледна в България другия месец :)

      Изтриване
    3. Кремчето е перфектно за нормален към смесен тип кожа за всички сезони освен за зимата.Тогава кожата изисква повече и по-дълбоко "напояване"!

      Изтриване
  2. <3 Многоо ми харесват снимките ти!!Винаги се вдъхновявам от тях . Чудесна си :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех,колко хубаво ми стана сега....Много си мила!

      Изтриване
  3. За кремът ли да чета, снимки ли да гледам :) много се раздвоявам :) Прелестни сте с дъщеря ти :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ааа ,как така?И двете ,и ще четеш и ще гледаш ! :)Благодаря,Майче!

      Изтриване
  4. Снимките отново са божествени :)) Чак не мога да се съсредоточа в четене на поста :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина се постарах да бъдат по-различни ,интересни и в същото време естествени.

      Изтриване
  5. Мимеее....Мимеее! Страхотен пост с уникални снимки! Определено един от фаворитите ми :)
    Кремчето ми звучи като доста добър продукт. Може би в комбинация със серума ще са супер за зимата. :)
    П.П.: Целувки на малката сладурка! :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.