Movember with SNB

9

“No Shave November” или "Movember" е ежегодна традиция, при която мъжете могат да се разминат с бръсненето, и то за целия месец ноември. Да не се бръснеш един месец ?! Звучи като сбъдната мечта, дори и за повечето дами, ако питате мен.:)

Събитието "Movember"е създадено, за да се повиши информираността за мъжките здравни проблеми, като например рака на простатата . Movember има за цел да повиши разкриваемостта на ранен стадий на рак, диагностика и ефективно лечение, и в крайна сметка намаляване на броя на смъртните случаи от тази болест.
 Кампанията под надслов "Напомня ти една дама!" е инициативата,с която Стар Нейлс България SNBприканват всички дами, които се чувстват съпричастни и искат да подкрепят посланието, да изрисуват мустачки на ноктите си.
Така едновременно маникюрът изглежда закачлив и забавен, а и подсеща да напомняме на любимите мъже, че открит навреме, ракът на простата се лекува и прегледите не трябва да бъдат отлагани!
За целта от бранда ми изпратиха три продукта от каталога си,с които да се включа и подкрепя кампанията като представя "един мустакат" маникюр.:) Но се оказа, че не съм от най-сръчните при декорирането на ноктите си, и така и не успях да направя добре изглеждащи мустаци, които да снимам....
Представям ви лака за нокти с мъжко име Явор,който има страхотен есенен цвят на печен кестен и горещ шоколад, многофункционалния 'All in one' и черната боичка, която прилича на  очна линия .

Продуктите са ми предоставени от PR.



  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

9 коментара

  1. Здравей, благодарности, че се включи в инициативата ни! Но не трябваше да се отказваш от рисуването – на много мъже също не им отиват мустаци, но ги носят заради по-голяма цел от обикновената ежедневна суета. :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ви благодаря,че ме поканихте да се включа в тази инициатива!Не съм се отказала от рисуването,пропуснах да напиша,че ще кача по-късно снимка с "усмихнат мустак" на нокътчето!

      Изтриване
    2. Супер, даже страхотно ти се е получило! Още веднъж благодарности! Когато рисуваш с боичката, винаги запечатвай с топ лак (или 3в1), защото боичките са на водна основа и се отмиват с вода - от една страна е готино, защото можеш да започнеш отначало ако объркаш, но от друга е неприятно ако пропуснеш да запазиш сполучливата рисунка и тя изчезне в канала...

      Изтриване
  2. Миленче, много добре си се справила! Чудесен пост както обикновено! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Винаги съм се питала,защо през ноември всички се заиграват с мустаците и сега вече разбрах!Страхотни снимки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз миналата година се информирах по-подробно за инициативата с мустаците!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.