Нови модни брандове в Sofia Ring Mall

5

 За всички маниаци на шопинга най-новият търговски център Sofia Ring Mall  вече е отворен. 
Преди броени дни компанията ZBS откри първите си 12 магазина в шопинг центъра. Сред тях са  Bossini, Broadway, Claire’s, Doppelganger, French Connection, List, M&Co, MO, Next, Oasis, Shana и Warehouse. До края на месеца в Sofia Ring Mall ще посрещнат клиенти и бутиците на модните брандове OVS, Dazzle (Sox Box, Penti), Boux Avenue, Park Lane,  Smash, Alcott
Най-много ме развълнува откриването на магазин Next,който е любимецът ми за детски дрешки.Досега пазаруването ми на артикули от тази марка беше предимно онлайн ,но сега имам възможност "да пипна", преди да купя.Ако търсите красиви,различни и много качествени дрехи - това е мястото!А коледната им детска колекция е просто невероятна!
Скоро очаквайте и един детски аутфит с дрешки на марката от новата колекция! 



ZBS България събира под един покрив едни от най-добрите марки в света. Магазините ще предлагат богат избор на качествени модни стоки и аксесoари за цялото семейство и всеки повод, които са различни от масовия пазар и същевременно на достъпни цени. Идеята е клиентите да  се забавляват, докато избират, пробват и научават повече за най-новите тенденции в различни области – мода, красота, дом, лайфстайл и много други. Една нова концепция насочена към всички страстни почитатели на световната мода. А разнообразните международни брандове ще ви накарат истински да се отдадете на едно незабравимо шопинг изживяване.Аз вече го направих,...няколко пъти!

Всички,които са присъствали на откриването на магазините знаят,че модните магазини на ZBS България бяха подготвили различни изненади и промоции за посетителите. От мениджмънта на компанията обещават това да се превърне в традиция, а тепърва клиентите ще могат да се възползват от още по-атрактивни отстъпки в търговските обекти.
 French Connection във Фейсбук: https://www.facebook.com/FrenchConnectionBulgaria
 Warehouse във Фейсбук: https://www.facebook.com/WarehouseBulgaria
LIST във Фейсбук: https://www.facebook.com/LISTBulgaria 
Oasis във Фейсбук: https://www.facebook.com/OasisBulgaria
 На територията на Sofia Ring Mall до края на ноември ще заработят и мултибранд магазините Strand SPORT (марките Lonsdale и Reebok), Strand MEN (марките Mustang и Giovanni Gali) и Strand WOMEN (марката Silvian Heach)



  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

5 коментара

  1. Голяма почитателка съм на марката French connection, а за List съм работила, много качествени италиански дрехи. Определено си заслужават!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина ли?И аз List много ги харесвам.Съвсем случайно ги открих,докато бях в Италия тази година.Лятната им колекция ме плени с рязаната дантела и романтичната визия на дрехите!Дано да продължават в същия дух!

      Изтриване
    2. Да, работех в магазина им във Варна. Много се радвам, че се откриват още магазини на марката в България, тъй като за повечето не е много позната, а си заслужават дрехите да им се обърне внимание :)

      Изтриване
  2. Присъединявам се към фен групата на новите брандове и на новия София Ринг Мол. Червената рокля от витрината на List е вече в моя гардероб и очаква предстоящите празници :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно!Пожелавам ти да бъдеш неотразима!И аз имам планове да съм с червена рокля за коледните събирания!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.