Уикенд сTotally Erected Store -''Birthday Wish List''

4

Здравейте!
С наближаване на рождения ми ден, който е и дългоочакваният законен повод да си помечтая и пожелая някакви красиви неща, реших да ви представя моя “Wish List”/за рожден ден/ от Totally Erected Store!...За Коледа е друг и по-дълъг! хи хи
Предвид настоящата човешка зависимост от смартфони, таблети и всякакви такива джаджи, почти е невъзможно да повярвам, че хората биха предпочели нещо различно като подарък за празник. Но аз бих!...
Всяка година много преди рождения си ден, започвам да търся и набелязвам/предимно онлайн/ неща, които са ми нужни, но винаги става така, че потребността и функционалността не оказват голямо влияние върху крайния избор и покупка. За което не мога да дам логично обяснение!
Тази година "заплютите" от мен артикули са представители на модните тенденции и женственото присъствие!

В този списък с желани артикули са красиви неща, които биха накарали всяка жена да се чувства добре през този сезон. Ето ги и избраниците:


ЧАНТА - MISS SIXTY PANDORA BAG,ПОРТФЕЙЛ - CALVIN KLEIN JEANS MEL LARGE TRIFOLD 2

Както вече знаете, тази чанта на Miss Sixty е любимката ми от аксесоарите в онлайн платформата. Много кокетна и закачлива! Портмонето на Calvin Klein е изчистено и много стилно. Старото ми такова си търси горд заместник.

ПАЛТО - MISS SIXTY LEMONHEADS JACKET,БОТУШИ - CK CALVIN KLEIN XIARA


Червено! Червено! А ако е елегантно палто в този цвят, тогава отивам до луната и обратно с него! Или до Марс?! Това палто на MISS SIXTY е с прекрасна кройка и носи любовта на италианката към стила!
Гумените ботушки са едно от най-добрите предложения на марката Calvin Klein този сезон и въпреки черния си цвят, те определено биха вкарали настроение във всеки аутфит.

КОЛИЕ - MM6 COLLANA,ОБИЦИ - MM6 ORECCHINI


Бижутата са моята страст, затова си пажелавам този комплект от колие - COLLANA и обици -ORECCHINI на ММ6. Интересни, различни и дизайнерски!
Leparfum Elie Saab е парфюмът, който искам да си закупя от доста дълго време, когато преди две години в една холандска класация за парфюми беше поставен на първо място. Цветен, чувствен и забележителен аромат.

MissDior Cherie е прелъстителен и галещ сетивата аромат. Интензивен като ухание, с пленителната си версия на познат емблематичен аромат. Перфектен за зимата според мен.



  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

4 коментара

  1. Ooo, гумени ботуши са must have! Избрах си от Aigle, но нямат доставка за България... :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,така е!И аз ги харесвам много и въпреки факта,че не са от най-удобните ботуши,ме впечатляват със стил.

      Изтриване
  2. Прекрасни неща! Дано да се сдобиеш с всички :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мими,благодаря ти!...Чакай да препратя пожеланието ти към мъжа ми...:)

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.