Уикенд с Totally Erected Store "Wear Red Coat!"

5


Уикенд с Totally Erected Store  "Облечете червеното си палто!"

Осъзнавайки, че изпълнението на този материал ще ме тласне в непримиримо желание за притежание на червеното палто от новата колекция на Miss Sixty, аз съм готова да устоя и да ви покажа 3 начина за съчетание на новото ви червено палто. 

Червеното се смята за най-красивата и привлекателна багра в света на цветовете. Той в най-класическата му страна е страстен, изкусителен и горещ! 
Той е и моят любим цвят, носещ неочакван чар и красота, но както съм споменавала и преди, червеното не е цвят, лесен за носене, въпреки че дава на носещите го чувство за свобода, увереност и разкош. Така че трябва да се внимава, когато "се поставя" този цвят! 
На първо място червеното е много зашеметяващо и когато една жена облече дреха в този цвят, тя винаги се откроява и привлича  100% от вниманието на хората наоколо. Получава се нещо като ефектът при биковете!!!
Дами, които нямат достатъчно самочувствие и доверие на телата си, по мои наблюдения, се страхуват да носят този цвят, въпреки че той внася увереност в цялостната визия. 
На второ място червеният тон не винаги пасва на цвета на всяка кожа, което кара повечето дами да го пренебрегват като фаворит от цветовата палитра. 

Червено и бяло или червено и черно са винаги перфектно дуо, а защо не и трио?! Слабостта на тази комбинация е, че тя е толкова често срещана и най-вероятно няма да бъде в състояние да привлече вниманието върху вас, но аз я препоръчвам като сигурна и перфектна. Точно около тези комбинации се върти и днешната публикация, представена с облекла от  Totally Erected Store.

И за да ви уверя, че в Totally Erected Store  има всичко, от което се нуждае модерният ви гардероб, ще споделя по-долу няколко прекрасни комбинации за есенното време и есенното червено.

ПАЛТО - MISS SIXTY LEMONHEADS JACKET,ПАНТАЛОН - MISS SIXTY SOUL MS2 SKINNY TROUSERS,БОТИ -UNITED NUDE LOLA,ЧАНТА- JUST CAVALLI BORSA POCHETTE,ПАРФЮМ - D&G THE ONE 


Шик визия
Харесвам този вид стил, въпреки че е далеч от моя начин на обличане. Но когато видях червеното палто в комбинация с кожен панталон, просто не издържах и си го пожелах наум.

Харесвам уханието на кожа, тя е една от любимите ми материи, тъй като добавя малко дързост на всяко облекло. Шикозното палто в червен цвят придава едно докосване на изисканост към всяко облекло и това наистина се откроява по такъв "ярък начин". С тази визия всяка жена би се чувствала особено женствена!



ПАЛТО - MISS SIXTY LEMONHEADS JACKET,ПАНТАЛОН - CALVIN KLEIN JEANS DENIM PANTS,ПУЛОВЕР - ICEBERG ROUND NECK KNIT,ЧАНТА -JACKY & CELINE LEATHER BAG ,БОТИ - JUST CAVALLI TRUNK,ПАРФЮМ - CHRISTIAN DIOR J'ADORЕ


Визия с акцент
Колкото и да обичам цветовете, понякога и аз си пожелавам да бъда в монохромни дрешки. Но за кратко, защото винаги след това прибавям някакво "цветно петно". Цветът е без значение. Стига да е червен! Особено ако е червено палто със силует, който обожавам - женствен, романтичен и стилен


ПАЛТО - MISS SIXTY LEMONHEADS JACKET,ТОП - JUST CAVALLI,



Лежерна визия
Това е една от любимите ми визии за студеното есенно време, защото тя включва толкова много различни елементи от моя личен стил. Аз живея в принт тениски и деним през цялата година, защото те са супер удобни и придават младежки вид. В комбинация с това елегантно палто визията леко се променя и излиза на преден план стилната жена. И въпреки различния стил, който носи всяка една част от облеклото, те успяват да изглеждат напълно съвместими в тази визия!


И ако в това мрачно време нямате настроение, можете да си го оправите като си купите нещо!



5 коментара

  1. Много ми харесва с дънки както в последната визия, която си направила, но по-светли да са дънките като на девойката от снимката. Палтото е прелест! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм абсолютно влюбена в кройката и цвета на това палто!

      Изтриване
  2. С удоволствие бих носила комбинация номер 3 :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз я предпочитам като по-ежедневна!!!Особено с по широка тениска!

      Изтриване
  3. Всички визии са хубави, но аз като че ли най-харесах номер 3. Аз също така си нося червеното сако :))

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.