My christmas wish list

6

Ако все още не сте прочели или сте пропуснали коледния ми списък в онлайн платформата http://hashtag.bg ,може да го направите тук!
Цялата тази еуфория покрай коледните празници и подаръците ми действа малко като “сватбен ден в лудницата”, което само по себе си е много приятно и възбужда копнежа ми за приятни емоции!
Ако обичате силно и страстно модата като мен, и сте и сериозен фен, много трудно би било да определите само няколко мечтани фаворита за коледен подарък, но въпреки мечтателската си природа, успях да редуцирам списъка си до следните желания.....
Modern Muse  – Женствеността е състояние на духа, при което всичко изглежда нежно, спонтанно, деликатно и красиво. Това чувство е съвършено уловено в новия изкусителен аромат Modern Muse на Estee Lauder. И точно това ме плени, когато усетих аромата му. Той е контраверсия на тежките парфюми и аромати. Това за мен не е просто парфюм, а хармония от чувства и усещания! Искам го!

Обемно винтидж колие с пендари –Луда маниачка и почитателка съм на този вид бижута, които създават лек етно мотив в цялата визия. Стоят много женствено и се комбинират лесно с любим чифт дънки, дълга спортна рокля, тениска и елегантна риза. Обичам да нося такива колиета, карат ме да се чувствам различна!


Обувки United Nude модел Eamz Pump – тези обувки са един естетически хибрид от стил, креативен дизайн и провокативност. Моделът им е дотолкова впечатляващ, че предизвиква у мен неистово желание за притежание. 


Чанта на NERI KARRA –Най-добрият приятел ня жената!Тези чанти са изисканото ми и стилно желание за Коледа.И ги мечтая от месеци!
Тези два модела - малки кокетни чантички от естествена кожа са красиви, удобни и адекватни с модните тенденциите.Обвинявам ги смело,че напоследък заемат доста голямо място в мислите ми. Модният бранд NERI KARRA носи името на основателката си -българската дизайнерка от турски проидход, която покори световната модна сцена. Ако има българска следа в модния свят, то това е тя. Нейните прекрасни чанти в момента се предлага в 14 държави по света и са носени от много известни личности от шоубизнеса.


Епилатор за лице Braun SE810 Face + Четка за почистване на лице – Предвид настоящата човешка зависимост от електрически уреди и такива за разкрасяване , няма как да не се “облизвам”около този новаторски епилатор и четка за лице в едно.Предполагам, че този уред ще ми върши страхотна работа вкъщи и му възлагам големи надежди!





Бельо H&M A/W’14 в червен цвят за Коледа –Със слава на вечен тренд, цветното бельо винаги ми е доставяло удоволствие. Напоследък се улавям, че съм станала голяма маниачка на тема "сутиени". А този от дантела е идеалният романтичен подарък за всяка жена.

Весели празници!


  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

6 коментара

  1. Modern Muse- уникален аромат! Определено и аз искам да го притежавам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много модерен и ефирен ароматът!При мен беше "любов от първо вдишване"!

      Изтриване
  2. Чаните на Neri Karra и аз ги зяпам редовно, много са стилни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз тези дни след пускането на компютъра ,веднага съм им в сайта....

      Изтриване
  3. Чудесен списък! Много ми допада да гледам списъците на други блогърки. Така мога да си открадта и някоя идея за подарък! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така си е!Сещаш се и за още неща,които ти се искат ! хихихи

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.