Rio Електроепилация

2

Чувала съм,че електроепилацията е един от най- популярните методи за премахване на нежеланота обезкосмяване в салоните за красота.Казвали са ми,че електроепилацията с пинсета не е много надежден метод ,повечето жени предпочитат такава манипулация с игла.Звучи ми малко страшничко и стряскащо!И без това припадам от игли....Затова уредът,който ви представям днес е електрическа пинсета!А и слуховете не са това,което са!

Тя е част от списъка с джаджи за разкрасяване от www.krasivotialo.com ,който обещах да ви представя до Коледа.

Признавам си, никога не съм се подлагала на такъв вид обезкосмяване,а и най-вероятно няма големи шансове това да се случи,защото съм най-голямото шубе на планетата.Чудя си се ,как съм родила две деца по нормален начин и без упойка?!

Методът с пинсета позволява да се премахнат белите и безцветни косми, които не могат да бъдат отстранени с другите съществуващи методи – лазерна и фото епилация. Премахването на нежеланото окосмяване, чрез разрушаване на фоликула на косъма, става по време на процедурата, като се отстраняват всички поникнали косми.
Повторни процедури са необходими само за тези, които не са били видими при първата процедура. Счита се,че от разрушения фоликул никога не порастват нови косми. Но не винаги.Уредът е предназначен за по деликатните части на тялото, според мен/с по-малко на брой косми/- космите на веждите,горната устна, брадата.


Електроепилацията може да се прави по всяко време на годината, а не само през зимата както е при лазеро- и фотоепилацията. 
Приложения:
*За трайно отстраняване на нежелани косми посредством високочестотна епилация
* За домашна употреба;
* Осигурява деликатна дълготрайна епилация на базата на електролизата;
* Излъчваните вълни достигат чак до космената луковица с висока честота , забавят растежа и инхибират формирането на нови косми.


Начин на употреба - Включете уреда. С помощта на пинсетата, леко хванете косъма в непосредствена близост до кожата и процедурата ще започне.Но преди това космите трябва да се намажат с гел,с помощта ,на който токът от пинсетата "убива" косъма. Скубят се космите с пинсета ,по която тече ток /мнооого слаб, не се плашете/.Зеленият индикатор ще светне, когато процедурата завърши. В този момент може да натиснете по-силно бутона за да премахнете косъма.
Цената на този уред в сравнение с тези за фото и лазерна епилация е наистина ниска.

Повече за тази домашна електрическа пинсета може да научите на www.krasivotialo.com

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

2 коментара

  1. Изглежда страхотно и ефективно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уредчето е едно такова малко и сладко,напомня ми на шайбите на телефоните от детството ми!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.