The new MAC cosmetics store !

4

Със сияние от коледен прашещ,брокатена страст и цветна фантазия ,една от най-революционните и влиятелни компании в света на глобалната козметична индустрия Make up Art Cosmetics (M·A·C) отвари втория си магазин в MALL OF SOFIA.
Вчера  M.A.C. отпразнува отварянето на своя нов магазин с голямо парти, вдъхновено от празничната колекция на Heirloom Mix. Прелестни модели от ренесанса и танцьори в "бляскави доспехи"се смесиха с публиката и гостите, и приветстваха M.A.C. в MALL OF SOFIA!
Блещукаща в безброй усмивки и цветни устни беше и за мен тази вечер, сред толкова много изкушения и приятна блогърска компания! Glam and glitter!
Неуспорим факт е, че линиите на марката са определящи за модните тенденции, което ги прави едни от най-желаните и предпочитани продукти в света на декоративната козметика. 
Обожавам бранда, макар и скоро да не съм използвала нищо като продукт от него.Познавам марката предимно от подаръци,които са ми правили приятелки от Англия, и съм много щастлива от факта, че близо до вкъщи вече има магазин с най-прелестните червила,които съм "опитвала".:)
Разнообразието от текстури и цветове е толкова голямо и мисля, че всяка жена с всякакъв тен на кожата, ще може да открие своя любим продукт.
M.A.C. е марка гримове, създадена от гримьори за гримьори. Поради тази причина M.A.C. уважава и почита общността на гримьорите със специално насочени към тях проекти.Брандът има собствена програма MAC Pro за професионални гримьори, модели и дори фотографи.Известна е и със своите лимитирани серии,освен с масовата козметика.

Всеки може да се докосне до продуктите на марката в новия им магазин  и да бъде консултиран от професионалните гримьори на M.A.C.
Май се поовлякох със снимките, но съм като гарга, видя ли лъскавко или шаренко , не мога да устоя!А тук има по много и от двете!

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

4 коментара

  1. Ох много хубаво! Ще го посетя и аз през празниците :)

    ОтговорИзтриване
  2. Задължително!!!Новата лимитирана колекция е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  3. Няма да се разсърдя ако дядо Коледа ми донесе нещичко! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз,и аз!!!Той много обича да обикаля по моловете!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.