3 ways to wear a sweater

4





3 начина да облечеш пуловер

Днес съм ви подготвила три  предложения за визии с един и същи пуловер.
Заедно с Дили  от 'Beyond the visible' ще ви покажем практични съчетания на любимия си пуловер/всяка в блога си/.
И трите ми предложения клонят към по кежуал аутфити и мечтаейки за пролетта , те са по-скоро такива - пролетни.

Първото предложение е моят фаворит и вече 'съм го носила' навън. Удобно, спортно и модерно, пасващо на тялото без да го ограничава. Пуловерчето е широко и така създава илюзия към краката, че са по-слаби, което си е бонус услуга! Прекрасен аутфит за парка или разходка с децата.
Втората комбинация е по-романтична и еклектична. Дълга пола тип "молив", балеринки и бижу добавени към "Пухчо" - идеално за обиколка в центъра и среща с приятели !
Третият избор е с небрежно - елегантен силует. Флоралните мотиви са ми слабост, затова избрах този панталон с прибрана кройка да съчетая със свободната линия на пуловерчето, ...този път на високи токчета! Ако добавим и едно дълго палто в бежовата или тъмносинята  гама, ще се получи чудесно комбо,поне за мен!
Задължителните аксесаори и към трите предложения са крем за лице за сияен тен,овлажняващ и ароматен боди лосион и малко червило в нежен цвят.

Ще се радвам ,ако са ви допаднали предложенията ми! Кой е вашият избор?


 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

4 коментара

  1. При Диди избрах casual look с oxford обувки, но от твоите съчетания най ми харесва #3 :))
    xx
    cvetybaby.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер!Само да стане по-топло и го обличам този номер 3!Благодаря ,че надникна тук!

      Изтриване
  2. #3 ми е фаворит, този панталон ми е много, много любим <3

    ОтговорИзтриване
  3. На мен всички ми допадат :) Отивам да се сдобия с такъв пуловер :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.