Love is Red !

8

Когато червилото и очната линия останат непокътнат на тоалетката в продължение на няколко дни, вместо на няколко часа, когато започвате да се чувствате отново добре , след една "колекция" от странни взаимоотношения, и когато имате усещането , че нещо ви липсва, вероятно имате нужда от малко цвят!
Цветовете ме карат да мечтая, да се чувствам прекалено заета наслаждавайки се на "слънцето", и да не виждам 'сенките' от негативизъм..., да усещам невидимите сигнали изпращани от хората на улицата, да добавя лятото към зимния си гардероб и да бъда женствено осъзната .
 Има нещо, което вълнува съществото ми, всеки път , когато обличам дреха в червен цвят. Очарованието на страстта, любовта и женствеността в едно, предполагам!?
Обожанието към аления цвят усетих за първи път, някъде на около  11 години, когато получих първата си дреха в червено.Тогава открих силата му да въздейства и привлича безкомпромисно.Просто облечен този цвят , наивно, но истински, ме кара да се чувствам красива!

Пуловерът от H&M A/W'14 е моята детоксикация от монохрома през зимния сезон, който все още не е свършил, за разлика от зимния ми сън.
Той е така симпатичен в тази си кройка, взета назаем от мъжкия гардероб /леко подкъсена/, комбинирайки се прекрасно с женствеността ми.Мек, удобен и свободен, в най-прекрасния нюанс на червеното, който под слънчевите лъчи изглежда по-скоро оранжево-червен , а в затворено пространство - малинов...Сега пък ми се доядоха малини! 
Напоследък в модното блог общество се е наложила пастелната и черно-бялата  вълна, в баланс със сезона.Популярните блогърки следват зимните модни тенденции така изнервящо стриктно, че багрите в облеклото тази зима изцяло бяха изнесени от карираните ризи и шалове, /в които преобладаващият цвят беше червеният/.
 


Sweater H&M A/W'14
Boyfriend Jeans ZARA
No brand white Shirt 
Shoes Betty Barcley/old/
Ring Seville Shop
Purse Mango/old/


               FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

8 коментара

  1. Много ми харесва съчетанието от ярък къс пуловер и boyfriend дънки. Страхотно се е получило и не спирай да бъдеш себе си, много ти отива :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехе,благодаря ти!Имах дилема с какво да съчетая пуловерчето и ризката и дънките победиха раираната блузка и панталона :)

      Изтриване
  2. Страхотна комбинация!!Отново :)) Много ми харесва пръстенчето :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този пръстен винаги предизвиква интерес у дамите!Стар,но 'златен'!

      Изтриване
  3. Много свежо изглеждаш с този пуловер. Очите ми останаха в него и този сладък пръстен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се влюбих в него от пръв поглед,но си заслужаваше да изчакам намаленията!

      Изтриване
  4. Много ми харесваш, както винаги стил и внимание към детайлите!

    ОтговорИзтриване
  5. Червеното определено е един от ТВОИТЕ цветове. Много го харесвам, винаги съм го харесвала, не знам защо вече не ми е останало почти нищо в гардероба с този цвят. Пуловера е уникален, а с "чантата" направо ме уби! Много е сладка! :)

    П.П.: Много те харесвам с тази прическа!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.