Review Of 2014

8

2014 беше година на "усмихнатата" промяна за мен. Изпълнена с чудатости, любов и емоционални моменти.Много неща ми се случиха, пътувах доста и като цяло това беше една невероятна година, пълна с неочаквани събития и неща, за които само съм си мечтала да ми се случат. Запознах се с много хора, сприятелих се с прекрасни момичета и блогърки от България и света, имах късмета да присъствам на много светски събития и се чувствах толкова благословена, че в края на тази година мога да кажа само "Благодаря" !
Въпреки че модата може да изглежда толкова материална и повърхностна за някои, за мен тя си остава голямата ми страст и емоция!
Имам толкова много планове и идеи свързани с блога за 2015 г., но се научих да не планирам нищо предварително.
Бих искала да ви пожелая страхотна 2015 година, изпълнена с непредвидими цветни събития, невероятни моменти, щастие, здраве и вътрешен мир. Бъдете амбициозни и следвайте сърцето си, за да сбъднете поне една своя мечта.
Останете все толкова невероятни, защото не бих могла да искам по-добри читатели от вас! Обичам ви с цялото си сърце ! Искам да изразя благодарността си към вас, и да ви кажа колко много означавате за мен, мили читатели!
Честита Нова Година и нека новата година да бъде много по-успешна и красива за всички ни! 

По-долу можете да намерите някои от любимите ми визии и моменти на 2014 г.!

Happy New Year!

  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

8 коментара

  1. Миме, успешна 2015 година. С нетърпение очаквам бъдещите ти постове и моменти прекарани в твоята компания. Аз също съм много благодарна и щастлива, че имах възможност да се запозная с теб и други блогъри, с които споделяме еднаква (кажи-речи) страст. :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тединка,благодаря ти!Надявам се все по-често да се събираме и да запечатваме хубави моменти заедно!

      Изтриване
  2. Ау, моя милост на цели 2 снимки!!
    За много години, Миленче и милиони поводи за усмивки!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди,за много години!Дано тази година да имаме поводи да се виждаме повече!

      Изтриване
  3. Страхотни снимки и визии! Пожелавам ти още много от всичко, което обичаш и ти доставя удоволствие през 2015! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Калина!Да ти се връщат хубавите пожелания!Много харесвам блога ти и съм радостна,че коментираш!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.