Tonino Lamborghini : Sangue di Miura

0



Престиж, изискан вкус и бутиково вино!Само за ценители...В италиански дух на модерен дизайн и високо качество!

Спомняте си, преди Нова година ви показах в блога продукти /чай и кафе/ на бранда Tonino Lamborghini...Днес е ред на виното им.

Като любител на модата и дизайна, опаковката винаги е имала значение  за мен, както  и първото ми впечатление от даден продукт винаги първосигнално е чрез опаковката му.Така е и при виното.
Харесвам го, защото е различният вид наслада, който ми носи.И не толкова вкусът, колкото историята,дизайнерски отпечатана на етикета му . 
Не пия често вино!...Опитвам го , защото  е интересен инструмент за общуване между хората и  винаги усеща добрата компания.
Идейният дизайн /на етикета/ на това италианско вино ме вдъхнови да го опитам.
За разлика от мъжете в семейството ми, които са едни от най-запалените ценители и истински колекционери на вина, аз далеч не съм почитателка на виното и алкохола като цяло.Не съм от разбирачите и "пиячи"на вино,но това, което ще ви представя днес,наистина си заслужава вниманието.И не само , защото идва от любимата ми страна, а защото притежава качества на истинско бутиково вино със собствена индивидуалност и аромат.
С типичния си новаторски стил, който винаги го е отличавал от останалите, през 90 — те години, Tonino Lamborghini е сред първите марки с международна линия премиум гастрономически продукти: кафе, вино, чай, екстра върджин зехтин, балсамов оцет, тестени изделия и сосове. Всички продукти са израз на престижната италианска кулинарна традиция, с качество гарантирано от марката Tonino Lamborghini.
Ето и малко информация за най-новите придобивки в шкафчето ми с вината, които се предлагат и на българския пазар.
Sangue di Miura (Кръвта на бика) е елитна линия от престижни италиански вина, с качество гарантрано от компанията Tonino Lamborghini.
Вината на марката Sangue di Miura:
Гамата от вина на престижната марка Sangue di Miura се състои от 8 различни вина, разделени в две линии:
Първата се състои от вина приготвени от локални и световно известни сортове като Каберне Совиньон, Мерло, Брачето (Brachetto), Пино Ноар. Всяка една от бутилките е украсена с уникален, ръчно изработен червен керамичен етикет, с логото на Tonino Lamborghini.
Втората най-елитна серия на марката, наречена Super Italy (Супер Италия) е представена от елита на италианските вина, тримата "рицари": Бароло (Barolo), Брунело (Brunello) и Амароне (Amarone). При Super Italy е използван метален етикет.
Газираното вино Palazzo del Vignola Chardonnay (Палацо де Виньола Шардоне), което опитах на Нова година е част от линията Palazzo del Vignola на компанията Tonino Lamborghini, то е прекрасен представител на световноизвестните италиански пенливи вина (Спуманте). Изискано вино с фин перлаж и вкус на пресни летни плодове.Прекрасен за хубави празници или за изискан подарък.
Мисията на Tonino Lamborghini е вината им да представят на света, "puro talento italiano", чистият италиански талант — най-доброто от Италия.

Цялата гама продукти на Tonino Lamborghini можете да намерите в магазини за хранителни стоки "Мандарин"
  FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN



Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.