Уикенд с Totally Erected Store : Easy City Outfits

12

С днешната публикация ще опровергая твърдението, че дамите не могат да изглеждат сексапилно и женствено в семпъл аутфит. Почерпих вдъхновение от любима блогърка и нейния градски стил на обличане.
 Трябва ни един пуловер или блузон в неутрални цветове, удобни дънки, голяма чанта и "воала" - получаваме шикозна визия без много "пудрене".
С помощта на платформата за онлайн пазаруване Totally Erected Store, които нямат нищо против да се ровя из гардероба им с артикули, подбрах три приятни и лесни за съчетание градски аутфита.
Мисля си, че точно това са дрехите и комбинациите за сезона, които биха задоволили всичките ежедневни нужди на забързания живот на съвременната жена.

 ПУЛОВЕР -CATWALK JUNKIE BONITAS, ГРИВНА - CK CALVIN LEIN OPEN B-GLE ELLIPSE ,ЧАНТА - JACKY&CELINE,ОБУВКИ - UNITED NUDE KIKO,ПАНТАЛОН - TOTALLY ERECTED SLIM


ОБУВКИ - CK CALVIN KLEIN PAULINA,ДЪНКИ - VERSACE JEANS LADY,ПУЛОВЕР - CATWALK JUNKIE LE FREAK



12 коментара

  1. Страхотни предложения! Аз по принцип съм фен на семплите тоалети и за това много ми харесва. Третата визия ми е най-любима, точно с мой стил, а и бляскавите боти, които си избрала, са супер! :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм на периоди за тоалетите- редувам семпли с много цветни и напластени.Настроение ли е?!Усещане ли е?!

      Изтриване
  2. last outfit is nice
    my new post here http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/01/sheinisde-polka-dot-flare-skirt.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори

    1. HI , thank you so much for visiting my blog and for your comment.

      Изтриване
  3. Страхотни предложения!!Бих ги носила с голямо удоволствие :)

    ОтговорИзтриване
  4. Последното предложение ми е фаворит! Ботите са страхотни :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Май,май и аз клоня към последната визия ♥

      Изтриване
  5. Love all the outfits but last is my favourite:)

    Kisses from Croatia :*
    P.S. visit my blog new readers are always welcome :)
    Would You like to follow eachother via GFC or google+ ? That way we could stay in touch :)
    Let me know on my blog so I can follow back. ;)

    http://nessielicious.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Hi,I checked your link, and your blog is very nice! I follow back on G+;)

      Изтриване
  6. Макар, че първият аутфит ми е най на сърце, бих си избрала третият! Уикалните боти, а и тази препратка към френския шик - уникално! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм като теб при избора,първият ми е на сърце,но предпочитам третия,само заради страхотните боти!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.