What's In My Makeup Bag

16

Чудя се, как така, когато почти не си купувам цветна козметика имам три несесера препълнени с продукти?! И как така, когато инвестирам повече в дрехи, имам още място в гардероба?! Или не?!
Подреждайки, прибирайки и организирайки бюти продуктите от тоалетката си, реших да направя и тази публикация за всички нови, стари и по-стари "предпочитанки" в тоалетната чанта, която нося навсякъде със себе си при пътуване. Става въпрос за тази с декоративната козметика... Това, всъщност са и най-използваните ежедневни продукти, които наистина много харесвам и препоръчвам .

Отне ми наистина доста време да намеря "своето" по отношение на грима, как да се гримирам, това, коя покупка е оправдана и коя с безбожно надвишена цена, от какво всъщност имам нужда и какво мога да си позволя да си купя ...

Фон дьо тен
Използвам предимно базата и фон дьо тенчетата на ORIFLAME от серията Giordani Gold - Make-up base, Adaptive foundation, Mineral Therapy foundation, CC Cream, The One Everlasting.
Няма как да видите световноизвестни блогъри, които използват тази козметика, защото не е Chanel, Dior, YSL и т.н. Но аз много си я харесвам и смятам качеството на някои продукти, че е на доста високо ниво.
Чувствам всички тях много леки  ,приятни като текстура за кожата ми, но и добре покривни. И може би, те са едни от малкото, които не предизвикват зачервявания и дискомфорт на лицето. Това, май вече съм го казвала!?Използвала съм и доста по-скъпи, които "не се понасят" с кожата на лицето ми. Винаги нося един светъл и един по-тъмен, дори и трети, за да смесвам, преливам и контурирам.
Аромат
Задължително нося един парфюм, един боди мист и един стик-сух парфюм против изпотяване.
Парфюмът е Modern Muse /най-новото ми попълнение
Ухае божествено! Лек, женствен и различен. Истинско пролетно ухание. С композиция от топъл флорално-дървесен състав.
Първият акорд който най-силно прави впечатление в цялата композиция е този на жасмин, смесен заедно със свежите нотки на екзотичната мандарина, лилия, влажни венчелистчета, орлови нокти, Китайски жасмин и Самбак жасмин. Съвсем малко по-слабо доловимите нотки на дървесина в комбинация с пачули, кехлибар, нежен мускус и мадагаскарска ванилия .
Стикчето е на Rexona Oxigen/винаги сивата/. Използвам го от 10 години и съм много доволна.
Ароматната вода за тяло на Victoria's secret "Moonlight Dream" ми е най-любимото и използвано "нещо" от ароматите. От три години използвам ароматните води на марката и мога да кажа, че са доста трайни и пристрастяващи.
Червила ,балсамчета
През зимата използвам предимно балсам за устните си, защото те винаги са сухи и напукани.

Най-добрият  мултифункционален балсам, който съм използвала в последните няколко години и е "мини-то" Нежна грижа - Protecting Balm Tender Care на Oriflame. Уникално е . Използваме го цялото семейство.Аз го прилагам при зачервявания на лицето и ръцете, за туширане на пъпки,за сърбеж и зачервяване на детско дупе, а и не само, и за омекотяване и предпазване от напукване на устните, разбира се. В един от последните каталози на бранда беше представена тази сладка кутия с четири балсамчета с различен аромат, и нямаше как да не си я поръчам.
Винаги в тоалетната чанта, заедно с балсамчетата, имам и по едно избрано червило в червен, розов и бежов нюанс.
В момента моят любимец е двустранното такова /червило-молив/ на Couvrance,което получих като подарък от Avene.
Направо съм се пристрастила към него,щом си го нося на устните дори и у дома. Другите  продукти за устни, избрани да заемат място в чантата ми са: ORIFLAME - Color Drops/Fuchsia и Rose Elixir, Dior Addict Fluid Stick/Pandore, L'OREAL - Causse/Dating Coral 301, NIVEA Fruity shine.

Руж
Това е един от продуктите,без които не излизам. Придава ми една "усмихнатост" на цялата визия.
Имам няколко,но си използвам само три : RIMMEL London-Lasting finish/Pink Rose, H&M -Powder blusher/19 sugar coral, ORIFLAME - The One Illuskin/Shimmer Rose Напоследък доста често използвам и хайлайтър -от ULTRAFLESH палитрата . След месеци търсене си я открих в чантата на дъщеря ми.:)

За моя любим бюти продукт, т.е. те са три-спилата, очната линия и моливът за вежди ще има отделен пост -очаквайте част втора!
           
 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

16 коментара

  1. На един дъх прочетох поста, както винаги е написан прекрасно, а снимките са божествени! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че са ти харесали.Искаше ми се цветовете да изпъстрят блога,особено при това студено време.

      Изтриване
  2. Красота, всеки един твой пост ме вдъхновява :))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен пост, прекрасна Миленка <3 Снимките са красиви и цветни и подкрепям напълно написаното от теб. И аз не мога без руж да изляза, някак си придава здрав и по-пъстър вид на кожата. Отдавна не съм ползвала Oriflame и може би ще разгледам фон-дьо-тените скоро време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,много си мила.Наистина ти препоръчвам минералния фон дьо тен,много е лек и придава естествен вид без грим.

      Изтриване
  4. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Много интересен пост и снимките са просто страхотни! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) А какво да кажа за твоите,които са ми доста често вдъхновение!♥

      Изтриване
    2. Много интересен и полезен пост, Миленче <3
      xoxo,

      http://www.keepitstylishandsexy.com/

      Изтриване
  6. Просто какво да кажа...Уникални снимки, чудесни продуки. Още не съм пробвала нищо на The One, май трябва брзо да поправя това. Чудесен пост, Миме :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Препоръчвам ти да изпробваш по-скоро нещо от серията Giordani Gold!И както винаги си много мила!

      Изтриване
  7. ААААА! Вече започна да ми става непоносимо трудно да си избирам твоя любима публикация! Снимките са върхът!
    Миленка, каня те на разговор за женствеността :) Виж повече тук:
    Поканила съм те на разговор, виж повече тук:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2015/01/blog-post.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ееее,Веси,бльгадаря ти за коментара!Благодаря за поканата и мисля да се включа,но другата седмица!

      Изтриване
    2. ох,написала съм в бързината "благодаря" грешно!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.