New In :M.A.C.

8

Този месец новите членове сред гримовете ми са много специалните и  разкошни 'бютита' , комплимент от M.A.C. Cosmetics. Имам ги съвсем отскоро и затова набързо ще споделя първи впечатления от тях.
При декоративната козметика, за разлика от бялата такава, още с първия кантакт и нанасяне на даден продукт мога да разбера дали ми харесва или не. Т.е. дали се понася с кожата и излъчването ми.....
Новити тенденции в грима залагат на живописни цветове и приятна игра на отблясъците. Цветният и свеж макиаж придава убедителност на всяка визия.
Моята предпочитана визия е : Изчистен, минималистичен и свеж грим! Задължително силно подчертани мигли, ружът трябва да бъде в топъл прасковен нюанс, а устните - бледи и нежни , но сочни, в коралови тонове.
Ако искате да разберете какви ще бъдат водещите тенденции в грима тази година , може да разберете в малко по-стария ми пост Тук.
Устни: Палитра червила Trend forecast /Spring 15 lip and cheek (*seasonally peach,*spring sensation,*must have melon,*guava,*bang on red,*one to watch) - Влюбена съм в нейните цветовете. Свежите и естествени нюанси отново са тук като повтарящ се мотив и в модата.
Въпреки че изглеждат по-скоро мазнички като текстура, червилата поставени на устните изглеждат почти матови. Особено светлите цветове стоят, дори една идея по-сухи на моите устни.
Гланц за устни/Plushglass Ample Pink - Гланцът има невероятен аромат на бонбони, а текстурата му наподабява мед/поне така се точи и стои лепкава на устните/. Не го препоръчвам за дни, в които има вятър! Цветът е много естествен и по-скоро невидим . След поставяне устните ми изглеждат "чисти", в максимално близък до естествения им цвят. След всяко нанасяне върху устните , усещам едно странно замръзване като ефект "мента".Не мога да разбера само, дали това е ефект или дефект?!
Безцветен гланц/ Lipglass Lip gloss -Отново леко "медена ''текстура, но не лепкава . Ако е поставен направо върху устните ми, попива доста бързо и губи ефекта "обемни устни", но сложен върху червило-издържа повече. Стои много интересно и върху клепачите!Опитайте!

Очи: Очна линия/Fluidliner -За първи път използвам такъв тип очна линия и много се притеснявах, че няма да успея да си я поставя правилно на окото. Така и стана! Първите няколко опита бяха пълен провал! След това, намерих четка от стара очна линия, измих я и с нея нещата се получиха по-добре. Тъй като очите ми / клепачите/ са доста чувствителни към всякаква химия поставена отгоре им, избягвам да ги "дразня", но за по-специални случаи, тази очна линия ще ми бъде добър партньор.
Спирала/Extended Play Gigablack Lash - Спиралата е идеална, ако търсите ефект "дълги мигли" и е просто прекрасна за напластяване, но не може да задоволи моята мания по плътните и гъсти мигли, както го прави любимата ми Miss Мanga /L'oreal Paris. 
Молив за очи/Technakohl Liner (Auto-de-blu) - Преди две години много използвах син молив , за да подчертая долния контур на очите. Не си спомням защо спрях, но сега носталгията ми към синия цвят се завръща и отново се харесвам с така подчертани очи. Моливчето е меко и идеално за поставяне в долната част на окото, точно по бюти тенденциите.
Лице: Коректор/Pro longwear concealer - Коректорът е с два нюанса по-тъмен от цвета на лицето ми, затова го нанасям върху фон дьо тен, само за леко скулптуриране  контуриране . Има доста голяма покривност . 
Пигменти /Pigment colour powder/Melon -Обожавам ги! Златисто-бронзовите нюанси придават на скулите и очите едно сладко сияние, с което не трябва да се прекалява .Изглежда ще бъдат доста икономични!
Пудра /Mineralize skinfinish natural -Мисля, че вече знаете - не използвам пудра, но тази е много витална , почти невидима и с кадифен ефект, който ми допадна. На снимките в поста съм с нея и мисля, че е перфектна за пред камера и обектив..


 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

8 коментара

  1. Страхотни продукти, пигментът много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много го харесвам.За пролетта и лятото е страхотен!

      Изтриване
  2. Впечетленията ми от МАС се затвърждават - евтина и доста долнокачествена козметика, която упорито се опитва да се набута в А класа, но не може:)))А за магазините на МАС в България да не говорим - пълни са с изхвърлени от другаде продукти.
    Докога ще бъдем кошчето за отпадъци и огризки на Европа и света се питам?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте!Благодаря за изразеното мнение,но не бих се съгласила напълно с вас.За магазините и "изхвърлените от другаде" продукти на марката не мога да коментирам,тъй като не съм запозната по случая и не съм чувала такива слухове.
      Но личните ми впечатления от продуктите на бранда,които съм изразила са задоволително добри.
      Мисля си,че въпросът кои марки се "водят" топ клас или не,не е толкова актуален,колкото как самите продуктите влияят върху определен тип кожа. За мен няма значение дали продуктът е скъп или не,когато усещам дискомфорт от него върху кожата си.Използвала съм по-скъпа козметика,която предизвикваше сърбеж и зачервяване на кожата ми и много по-евтина,която ми пасна идеално.А и съгласете се,няма как всички продукти на един бранд да се харесат на един човек .На мен ми допадат червилата им много,но на моите сухи устни нищо не стои така,както на друг би стояло./Дори и най-мазното червило няма да ми стои така,както на вас,например./Обожавам очната им линия,защото е много покривна и не се размазва,но очите ми отхвърлят всичко поставено върху им/без значение от марката/,харесвам спиралата им,но съм си свикнала с друга...Това не означава,че продуктът е лош или некачествен, просто не го усещам като "моя продукт" за "моята кожа."

      Изтриване
    2. Предполагам от прочетеното, че просто ви липсва опит с "българската" козметика на МАС.

      Изтриване
  3. Харесвам глосовете им много :) а пигментът е с много приятен цвят :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И още как,цветът е перфектен за омекотяване на скулите и не стои натрапчиво.Може би ще си го пазя за пролет-лято!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.