Photo Or Coffee

9

Като продължение на предходната публикация и в унисон с нея, ето и моите "дрехи невидимки" за релакс в планината.
Какво по-хубаво от това , през слънчевия уикенда да се отдадеш на лежерна разходка изкачвайки някой баир в близката гора, с  приятели и чаша с ароматен шоколад /кафе/ в ръка.... Обожавам си новата термочаша във формата на обектив. Страхотен аксесоар за фото- маниаци е! Подобна може да намерите Тук,Тук,Тук .




Trench coat Reserved
Sweatshirt PINK by Victoria's secret
Leggins Pink by Victoria's secret
Sneakers Calvin Klein Jeans HERE
Sunglasses NEXT
Bag New Look

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

9 коментара

  1. Какво стана изведнъж - от вчера насам за <24ч ти си третия блогър, който си показва чашата обектив..
    Аз имам също от мн време и ми беше подарък, но помня, че тогава бяха 40лв - сега цените са супер ниски..

    ОтговорИзтриване
  2. Много си сладка :)) Страхотни снимки. Харесва ми чашата обектив.И аз забелязах,че доста хора напоследък я показват хаха :D

    ОтговорИзтриване
  3. Май сега са доста актуални тези чашки!Моята е от около месец,но след като пуснах снимка в инстаграм тогава,доста хора ме питаха за нея и реших да пусна този пост! Сега цените са сташно ниски и може да се намерят много добри оферти. хихи

    ОтговорИзтриване
  4. Аааа, и аз имам същата - подарък за Коледа :D Мисля, че цените им в ebay са повече от достъпни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,така е!Но и в бг онлайн магазините са много добри цените-може да се намерят чаши за около 10 лв /при промоция /,което си е доста изгодно!

      Изтриване
  5. Мале, чашата е досущ като обектив! :D Чудесен аутфит, мой тип! :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,жалко само,че не имитира обестив на Nikon,а на Canon,но нищо!И от тази се "научих" да пия,въпреки че размазва фокуса !хихи

      Изтриване
  6. Аааааа готината чашааа <3 Страхотен пост и много casual тоалет! Чашата изглежда много респектиращо до фотоапарата :D

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!Сега съм се вманиачила по аксесоари и бижута направени от части за фотоапарати или реплики на такива...

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.