Valentine's Day Breakfast ... For Him

14


Здравейте!
Една от любимите ми традиции, когато бях малка, беше да закусвам в леглото през уикендите. Баба ми носеше поднос с разни вкусотии и това беше голямо блаженство за мен.
Напоследък, поизбледнелият ми спомен за тези лежерни сутрини се завръща и ме кара да "мечтая"за миналото...
Реших да ви покажа  импровизирана  идея за "влюбена закуска" в леглото ,която смятам да приготвя на съпруга си за празника Св.Валентин,/ празник, който  упорито отказва да празнува./
Идеята за закуска е изключително бърза и евтина, всеки може да си я приготви вкъщи за 10 минути и да я поднесе на половинката си в леглото!
Първото най-важно условие е да имате желание да импровизирате.
Второ, потърсете по шкафовете си нещо с формата на сърце. Най-добре е ,ако имате формички за мъфини, такива за изрязване на курабийки или форми за лед. С тях може да се измислят доста добри хрумки за едно интересто плато с 'храна от валентинки '.
Тост с яйце
Аз ви предлагам филийката да бъде препечена /тост/ с малко масло + добавено отгоре яйце в сърцевидна форма. По магазините се продават специални уредчета за пържени яйца в тази форма. Аз нямам такова и затова "разпльоках" яйцето на по-голяма площ в тигана и след като то беше готово, го изрязах с ножица в желаната форма /с нож не опитвайте, не става добре/. По същия начин може да приготвите скулптирате  палачинки, като ги изрежете във форма сърце.
 Малки сърца със сирене  и сладко
С формичка за сладки изрявах няколко сърца от вътрешността на филийки хляб. Същото направих и с топеното сиренце, което поставих върху половината от готовите хлебни сърца. Другата половина намазах с любимото на цялото ни семейство- домашно сладко от боровинки.
Домашни шоколадови бонбони
Бонбоните се приготват много бързо. Разтопявам два млечни шоколада на водна баня и към тях прибавям ядки и натрошено мюсли /Fitnes/. По желание може да се добавят и ситно нарязани банани или ягоди. Използвам силиконови формички за лед, в които наливам сместа  и поставям в хладилник за 30 мин. След като бонбоните вече са стегнали , се изваждат от формите и може да се наредят в кутия като подарък,  да се 'боцнат' на клечка и поставят в чинийка или да се пуснат да плуват в чаша топло мляко.
Друга идея, за която може да използвате сърцевидните форми за лед : в тях да поставите по три зрънца от нар и да ги допълните с вода. След замръзването им, поставени в чаша вода, ледчетата стоят много красиво и приличат на червени сърца.
Бананов шейк
Един банан пасирам с малко мед, канела и мляко. Изсипвам го в бутилка и прибавям сламка с декорация сърце. Децата много ми помогнаха с декорациите.
Накрая всичката тази "любов" се поставя в декориран поднос и се отнася в спалнята!
Идея как да си направите украса за масата със салфетки, може да видите Тук.
Ако наистина искате да запазите сутрeшната любов жива /понякога доста трудно, след като имате деца/, правете по-често такива жестове на любимите си хора. Вниманието винаги радва, ....и се връща!

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

14 коментара

  1. Добре, че похапвах докато четях поста, че и без това ми течаха лиги, та ако не хапвах... не знам! Страхотен пост! Страхотна закуска! Мъжът е голям късметлия с теб ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хапвай,хапвай,то от такива постове най-много се напълнява.Понякога и само с гледане!..хихи Поласкана съм,че ти харесва!Цунки от мен!

      Изтриване
  2. Страхотна закуска!!Напълно съм съгласна с Мери :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ♥ ♥ ♥ Радвам се ,че ти харесва и благодаря за коментара!

      Изтриване
  3. Отговори
    1. А при теб да не би да има нещо друго,а?!Отново красота!

      Изтриване
  4. И моят отказва да го празнува, но мисля все пак с нещо да го зарадвам :)
    Една такава закуска със сигурност ще го зарадва!
    Ще се постарая и ще ти кажа отзивите след това :)
    Прекрасни снимки и страхотна идея!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Задължително искам отчет на ситуация на 14-ти сутринта!...Не пълен,де! ♥ ♥ ♥

      Изтриване
  5. Аз мисля да си направя за себе си такава <3 Много хубав и вкусен пост:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прекрасна идея!Когато приготвяме храна за себе си сме дори по-взискателни....

      Изтриване
  6. Толкова се вдъхнових! Поръчах формичка, накупих шоколади, ядки, зърнена закуска ... Направих страхотни бонбони! Миленче, благодаря за идеята!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мирославче,много се радвам,че публикацията ми те е вдъхновила!Това беше целта!Пожелавам на всички един прекрасен празник!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.