82 % Gray

6



Усмихната съм. Заслугата определено не е на снега , който нахално натрупа преди 8-ми март. Просто това е един от тези дни, в които имам проблясъци, най-вероятно дължащи се на фалшивата енергия от здравословната закуска. Или на калориите на късмета, които снощи любезно поканих с няколко парчета от любимия ми шоколад с бадеми. Тe винаги могат "да размътят мозъка" на една жена!
Осъзнавам -  животът ми казва, че отминава, докато аз тичам след него! Но аз не обичам да тичам! Предпочитам да се скатая или просто да вървя! Това е причината да съм изостанала зад него!
Без значение каква физическа активност упражнявам, важното е, че не съм сама в "извънпистовото бягане". И без голямо значение, дали животът е пред мен или зад мен, аз ще го изживея с тези хора, с които "тичаме /ходим"/ в синхрон и споделяме общи спомени.

Визията днес:
Една от любимите ми комбинации на цветове след комбото от бял, син, червен цвят - тази от сиво с бледо розови нюанси. Лека еклектика!
Cardigan Stradivarius
Maxi skirt ZARA TRF
Necklace Twins store
Coat Promod
Bag H&M

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

6 коментара

  1. Невероятна визия !! Изглежда супер комфортна,но и някак си женствена и сладка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Мими!Полата е много удобна и лека.Перфектна за пролетта!

      Изтриване
  2. Любима комбинация на цветове!Полата е много яка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара!Тази пролет често ще ме виждате в тези цветове!

      Изтриване
  3. Ооо <3 Усещам лек испански полъх в тези снимки, много си красива Миленка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Охо,благодаря ти Дили!Винаги съм искала да бъда испанка,но уви!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.