Birthday Princess

10

В живота на човек има моменти и събития, които обуславят цялото му съществуване. Моменти, които никога няма да забравим и винаги ще бъдем благодарни за тях.
Моите такива моменти  "на разкош за всичките ми сетива", са моментите, когато станах майка /за първи и втори път/. И събитията, всяка  следваща година на тези дати.
Моето малко момиченце расте и става все по-умна, амбициозна и осмисляща живота ми.
Децата са единствената сила, която носи чистата и истинска любов и аз съм им безкрайно благодарна за нея


10 коментара

  1. Да ти е жива и здрава малката красавица. Страхотна торта! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна, да ти е жива и здрава! ♥

    ОтговорИзтриване
  3. Красавица като мама! Да ти е здрава. късметлийка и много да те радва :) Сигурна съм, че я възпитаваш чудесно в естетика, романтичност и емоционалност, каквито самата ти съм убедена, че носиш :) Ще стане истински женствена принцеса, но не от капризните и превзетите, а тези, които носят силна женска енергия и оптимизъм, каквито самата ти носиш и това лъха от постовете ти :) Бъдете щастливи, семейство ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на всички за прекрасните пожелания и коментари!Веси, пожеланието ти е страхотно и искам персонално да ти благодаря за него!Много си мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ти благодаря, че правиш този блог, който вдъхновява във всички козметични и модни направления, но преди всичко мен лично ме вдъхновява да съм позитивна :)

      Изтриване
  5. Миленче, да е жива и здрава красивата ти принцеса, Сани!
    Нека детството и да е диво и щастливо с изобилие от красота.
    Желая усмивки и очарователен живот на цялото ти семейство.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пете, много ти благодаря!Както винаги много нежно пожелание!

      Изтриване
  6. Искам да се извиня на дамата /анонимна/, че си позволих да премахна коментара и, който не беше по темата.Но и блогадаря за пожеланията за рождения ден на дъщеря ми!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Виждам, че са те принудили да махнеш коментара, но аз бях длъжна да те предупредя да внимаваш:)

      Отново само хубави неща пожелавам на теб и прекрасната ти дъщеричка.

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.