It's All In The Lips

7


Здравейте, надявам се да имате едно чудесно начало на новата седмица с добра мотивация!
Чувствам се толкова щастлива, че пролетта е вече тук, и се надявам слънцето да се показна все по-често, защото вече прибрах зимните дрехи.
Днес  ви споделям една леко по-стилна визия в черно и бяло. Знаете, не си падам много по тази комбинация, затова трябваше да вмъкна и червените устни като цветен акцент . Забавно е, че един цвят не ми стига и все търся да добавя още нещо цветно. Надявам се да ви допадне!


Не забравяйте да ме следвате през Instagram и Facebook. Качвам различни вдъхновения или споделям някои моменти от моето ежедневие, така че не забравяйте да погледнете и там!




Jumpsuit H&M /similar HERE , HERE/
Blazer Sisley
Shoes ZARA

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

7 коментара

  1. Страхотна си!!! <3 Много ми харесва визията и това,че си вмъкнала "по-цветни" акценти :))

    ОтговорИзтриване
  2. Страшно ми харесва такъв тип дрехи, само дебелото ми коремче ме спира :)

    ОтговорИзтриване
  3. Перфектна! Аз също не обичам само черно и бяло, но при теб се е получило чудесно със сините обувки и червеното червило! :*

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва как си разчупила типичната черно-бяла визия с тези обувчици и червилото :))

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина страхотен тоалет! Обувките са прекрасен акцент, изглеждаш чудесно! :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета, благодаря ви!Но определено това не е моят стил за комфорт.

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.