10 неща, които ...

14

В стремежа си да публикувам по-различни постове, днес съм ви подготвила публикация 3 в 1. Едни такива, лежерни и неангажиращи мини постчета за блогъри...
Осъзнавам, че не бих могла да давам  съвети, но с радост ще споделя някои идеи за блог постове, снимки с различен фон и какво не трябва да казвате на един блогър!


ЧАСТ 1

10 блог пост идеи, които може да използвате в блога си!

 1.Създайте пост със съвети как да подобрим качеството на снимките си
2. Споделете вашите мисли за нещо, в което вярвате и ви вълнува
3. Създайте списък с полезни публикации и съвети от любими блогове, които сте чели и са ви впечатлили
4. Публикувайте блог пост със списък или 'топ 5' на любими песни, филми, книги, блогове
4.1. Хубави, бързи и интересни рецепти
5. 5 мобилни приложения, без които не можете и които ви помагат в блогването !



6. Какво те вдъхновява напоследък?
7. Любимите ти акаунти в Instagram със снимки
8. Сезонна  почивка и вдъхновения!
9. Напишете цветен тематични пост /може да бъде на тема козметика, мода, желания, вдъхновения/.
10.Имате 30 дневно предизвикателство  (фотография, фитнес, DIY, и т.н.)
10.1. Напишете мнение и препоръки за най-предпочитаните и любими места във/около вашия град или на място, където сте пътували/ресторанти, магазини, музеи, атракциони, паркове, хотели и т.н./.
10.2.Лесни и практични съвети за опаковане на багаж при пътуване с кола, самолет, каравана, кораб и т.н.


ЧАСТ 2


10 идеи за фон при продуктова фотография (за бюти блогъри и не само)

Вторият мини пост е свързан с любовта към фотографията и красивите снимки в блог пространството. Осъзнавам, че това е само блог, това са само снимки и най-вероятно повечето от вас не им обръщат толкова голямо внимание, но аз харесвам и следя любимите си блоговете, предимно заради снимките в тях.
Никога не съм имала хоби, не съм имала и нещо любимо, което да правя с такава отдаденост и страст, като това да снимам. Разбира се, снимките ми на този етап са абсолютно любителски и аматьорски, но скоро предстои добавяне на нова фото техника у дома и се надявам тогава да мога да ви вдъхновявам изцяло с красиви снимки.

1.Картон
Най-популярният "backgraund" , когато снимам бюти продукти, насипни нещица или композиции за Instagram, си остава картонът. Това е и най-лесният начин да направиш добра снимка. Лично аз снимам в повечето случаи на бял картон, но съм се запасила с няколко интересни разцветки , който да използвам за различни видове продукти.
2.Шарен картон (хартия) с графични форми, апликации и букви
3.Списание или книга
Може да използвате списание или книга, които да са отворени или да се използва само корицата поставена зад/под обекта, който ще снимате.
4.Черен фон - от стена, дърво или отново картон
Харесва ми черният цвят, когато е използван по този начин, създава приятен контраст между продукта и фона, и по някакъв начин придава различност на композицията.
5.Дървена палета или тухлена винтидж стена
Снимки на такъв фон са едни от любимите ми. Но лично аз нямам нито такава стена вкъщи, нито дървена винтидж поставка.
5.5. Метален поднос или огледална повърхност
Те са по-подходящи като основа върху, която да се постави продуктът и така да бъде заснет. Аз си имам няколко такива метални подноса, които наистина помагат снимката и продуктът да изглеждат добре.
6.Екран на компютър, таблет или по-точно ' screen wallpaper'
Това е една много лесна и удобна идея. Избирате си подходяща като цвят картинка/снимка/, поставяте продукта на 10 см пред екрана и снимате. Когато фокусът е върху обекта и задната част се размазва (блърва) - това е най-добрия ефект за фон при такива снимки!Фонът е мек и цветен!
7.Запалени свещи, лампички или интересни метални свещници
Когато искате да постигнете по-нежна,топла и приятна композиция, винаги е добра идея да запалите няколко свещи и да ги поставите зад обекта, който ще снимате. Така светлината от свещта придава лек 'опушен' и романтичен полъх на самата снимка.
8.Бял мрамор - той е един от най-често използваните  и предпочитани фончета(поставки) при снимане на бюти продукти. Сигурно сте забелязали колко много такива снимки има навсякъде в интернет пространството, блогосферата и в Instagram, разбира се. На пазара има много добри имитации на мрамор под формата на различни видове фолио, което може да залепите на избрана повърхност у дома и така да правите красиви снимки.
9.Бяла кутия с ефект "безкрайност"
Това е бял лист, който е поставен по такъв начин, че да не се забелязва начало и край (върху част от изрязана кутия). Много добър избор, ако снимате по-високи обекти или снимате на естествена светлина.
. Това което ми харесва при снимки с такъв фон е, че всичко в снимката изглежда чисто и светло.
10.Цветя, плодове и растения като фон

Наистина се надявам да сте намерили приятни идеи в тези списъци . Ако имате някакви други блог пост предложения, не забравяйте да ги споделите в коментарите, така че всеки да може да се възползва от тях! :) 

ЧАСТ 3

10 неща, които не трябва да казвате на моден или бюти блогър!

За последната част от публикацията ме вдъхнови един пост на немска бюти блогърка, която си беше написала няколко въпроса и неща, които мрази да  и повтарят постоянно. Намерих доста съвпадения и реших да добавя и няколко мои предложения! Към тази част подходих с голяма доза хумор и настроение!
Говорейки за въпроси, много ще се радвам преди това да погледнете отговорите ми в поредицата „30+2 въпроса към любимите блогърки” на онлайн платформата  eModno.com !
1. "Ти си блогър? Ха-ха! "Какво е това?
2. "Ние ви даваме този продукт безплатно и се надяваме да напише хубаво ревю  за него в блога си?"
Хубавото ревю зависи само и единствено от това, дали продуктът ми е харесал, а не от неговата себестойност или фактът, че е подарък. А когато нещо не ми допадне, дори не пиша за него.
3. "Тази комбинация, която си избрала не се връзва добре, трябваше да махнеш аксесоарите и да сложиш друг цвят чанта!!?
4. "Всичко, което правите модните блогърки  е да обикаляте магазините! "
- Това се нарича "проучване на пазара."
5."Предлагаме ви ваучер с 30 % отстъпка , срещу "х" брой публикации за нас в блога."
 - Добре, ще попитам в супермаркета, дали те ще приемат ваучера ви."
6."Може ли да си изкарваш прехраната с блога ?"
 - Разбира се, би могло, ако компаниите плащат справедливо за усилията. Но, не го правят!Това, че си блогър не означава, че това е работата ти!

7."Това да си блогър е много лесно. Имате толкова много свободно време, ходите по събития, безплатно пиене на шампанско и  получавате много подаръци. "
- Разбира се, всеки може да си направи блог, само трябва да има интернет и време.Но на практика никак не е толкова лесно!
8."На снимки изглеждаш по-добре!"
- Сигурно е от светлината! Аз съм нормален човек, дефекти може да се намерят навсякъде. И на мен ми никнат косми, имам торбички под очите, косата ми "цъфти", обичам шоколад и пъпките не ме заобикалят,  само защото съм блогър .
9."И така, какви са най-новите тенденции  и продукти в момента? Това задължително трябва да го знаеш! "
- Да, модата, тенденциите и кремчетата са единствените неща в ума ми през целия ден ...! Ама, друг път!
10."Колко последователи имаш?"
 - Не разбрах??! Последовател на какво? - Instagram? Facebook?  Уникални посещения в блога? Хора от квартала?

Това са моите предложения, ако имате и други, споделете ги тук или във ваш пост/ако сте блогър/.

Надявам се публикацията да ви е била интересна !


 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

14 коментара

  1. Уникален пост! На мен ми бе полезна частта за снимките и накрая много се забавлявах ;))

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен пост! Последната част ми хареса ужасно много! Ха ха ха ха

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен пост - много , много добър синтензиран анализ <3 <3

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен пост и благодаря за идеите за снимките :)

    ОтговорИзтриване
  5. thanks for sharing, , really need
    NEW POST: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/05/50-keys-to-women-accomplishment_26.html

    ОтговорИзтриване
  6. Много свежа публикация, искрено ме разсмя! :)
    Снимките ти винаги са великолепни и ще се възползвам от някои от съветите .. :))

    ОтговорИзтриване
  7. Миленче, страхотен пост! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ох, ако някой може да дава адекватни и ценни съвети за снимки и качество на съдържанието, това със сигурност си ТИ и много ми се иска прохождащите блогъри да се учат точно от теб, защото тук изобилства от вдъхновение. И аз често се вдъхновявам много като отварям блога ти, любим ми е! А последната част мноооого ме усмихна! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Момичета, много се радвам, че публикацията се харесва.Това беше целта!

    ОтговорИзтриване
  10. Много ми хареса, браво, полезен и забавен пост:)

    ОтговорИзтриване
  11. Полезен и забавен пост! :) И определено ми хрумнаха и още идеи за постове след като прочетох твоите предложения. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  12. Хаха Страхотен пост, Мими! Частта с въпросите, които не трябва да се задават на блогърите ми е любима и повечко НЕблогъри трябва да я прочетат. Много креативно обаче, определено ще се възползвам от някои идеи :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.