Уикенд с Totally Erected Store: Wishlist - Summer Edition

1

Завладяна от слънчевите сутрини и позитивния заряд на почти настъпилия нов сезон е време да направя пълен разбор на летните тенденции, които искам да присъстват в гардероба ми.
Не знам как точно, но лятото вече пее в мен. Чувствам се свободна и пърхаща за нови идеи и вдъхновения от модния свят.

Точно такива /вдъхновяващи/ са и нещата, които съм си набелязала и които съм подбрала като избор от онлайн платформата Totally Erected Store - красиви, интересни и привличащи внимание. Разбира се, с арт принтове и флорални рисунки.



Къса пола с арт принт от Miss Sixty
Както вече знаете, ако следите блога ми, аз не обичам да нося къси поли. Но тази пола "ограби" вниманието ми и то само за себе си. Просто разкош, макар и със скъсена дължина. Вече имах удоволствието да я пробвам и мисля, че е много подходяща за летни нощни партита!

Тениска с арт принт от Miss Sixty
Същият принт с попарт 'звучене', като този на полата се предлага и върху памучна тениска. Попартът често взема като свои образи това, което в момента се използва в рекламата. Не знам дали това лице е част от някоя реклама или видеоклип, но изглежда доста добре върху дреха.
Съчетанието на цветовете е много смело - свежо и "крещящо". Насища погледа и те кара все повече да и се възхищаваш. Удобна, красива и прохладна - може да се носи навсякъде!

Два модела рисувани дънки от  Miss Sixty
Флорален шедьовър! Кой не би искал да стане горд притежател на тези дънки!?
Шарените и весели дънки винаги са ми доставяли голямо удоволствие. Напоследък забелязвам, че вълната с рисувани дънки се завръща. Само преди месец ви показах как да нарисувате своите дънки вкъщи и публикацията имаше голям интерес, което означава, че много дами харесват нестандартните идеи.
Представете си тези два модела дънки с цветя,  съчетани с лека и ефирна бяла блузка с голи рамене, симпатични ниски сребърни санадали или елегантни цветни такива.... Прелест!

Елегантни сандали на тънък, висок ток от  Miss Sixty
Сандалите са знак, че лятото и топлото време са дошли. Личната ми пристрастност винаги е била към сандалите с равна подметка, но тези цветни и много удобни сандали трябва да ги имам в гардероба си. Дизайнерите на бранда са се заиграли с визията и цветовете им, като в същото време са приятно изчистени от натруфеност.
Като се замисля, такъв тип обувка е подходяща да много и различни летни поводи, което я прави предпочитана от много дами.

Малка чантичка за през рамо Calvin Klein

Как да не се влюбя в удобството на малката чанта, която ми позволява по-свободни движения и ме кара да се чувствам свободна!!! Без страх и без свян малката чантичка покрива почти всеки стил и би могло да се носи от различни типове жени, въпреки че тя е с по-скоро "младежко излъчване. " А кой не би искал да изглежда по- млад!?


 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.