Grazia Shopping Night

2


Няколко дни по-рано...
Пускам "Dressed for success" на Roxette и се отправям към The Mall и новото модно събитие. За случая изисканите тоалети никак не са задължителни. Напротив, имайки предвид програмата, която са ни организирали от сп. Грация съвместно с The Mall, практичното и удобно облекло е препоръчителният дрескод. А познавайки своенравния характер на роклята, която избрах за събитието, знам, че няма да остане незабелязана с пъстрите си цветове и комбинация от принтове... А и още ме държи испанската екзотика от скорошното ми пътешествие.

Мечтаейки за дни като този, преди три години започнах да водя блога си.... Тихите ми илюзорни мечтания, започват да придобиват смисъл и характер!

На 25 юни бях част от съвместното модно събитие на Grazia, Bulgaria и The Mall - Grazia Shopping Night, като специален гост стилист.
Бях в компанията на дузина известни лайфстайл и модни блогъри, с които се опитахме да ви дадем полезни съвети за стил, и как да развихрите въображението си към лесни летни комбинации .

Приехме предизвикателството да представим и одекорим, всяка една от нас, свой собствен манекен с предложение за лятна визия, носеща нашето настроение, емоция и стил. Получи се нещо много добро и позитивно, според мен!

"Стилване" и пазаруване
Най-приятната част - пазаруването и комуникацията с хората!
Вечерта на намаленията - невероятни намаления на нови колекции ви очакваха в над 60 магазина в столичния мол.
Моето приятелче и помощник в "модната консултация" - сладкият Дани, който беше впечатлен по-скоро от музикалната програма и танцуващите момичета, отколкото от облеклата. Но това е съвсем в реда на нещата, имайки предвид, че ще стане мъж!
 Чаровната Вени си търсеше дълга рокля...Попаднала е на точния човек по въпроса с дължините :)

Теди вече си има нова дълга рокля, затова и предлагам пола в комбинация с топ с 'голи рамене'! Те ще бъдат много актуални това лято! Топовете с паднал ръкав и показващи голи рамене!

"Манекени"

Дванадесет манекена с индивидуални и различни стилове бяха вдъхновение за посетители и фешънисти, и украсиха партера на The Mall в специално обособен корнер. Всяка една от нас се постара много за изграждане на своя образ чрез облеклото на манекена си.
За мен беше изключително удоволствие да участвам в това предизвикателство!
Най- вероятно вече сте разбрали кой е моят манекен - този, който прилича най-много на мен!
Ето и брандовете спомогнали за одекоряването му:
Дълга жълта пола -Guy Laroche, топ - Tommy Hilfiger, шал използван като колан -Tommy Hilfiger, шал използван като кърпа за глава - Guess, дънково яке - Guess ,очила - Guess ,сандали - Guess , дънкова чанта - Miss Sixty/от Totally Erected Store/.


Прекрасните спомени, емоции и приятелства ще ме карат да си спомням още дълго време това модно преживяване и приключение ! ‪#‎GraziaShoppingNight‬
Благодаря на Мира и Вели, които ме поканиха да участвам и да бъда част от екипа им.
Сега да спомена и всички, които бяхме част от голямата модна, шопинг вечер: стилистите Августина МарковаТути и Десислава Банова,
модните блогъри Алис Симеонова (MademoiselleAia.wordpress.com), Анелия Мъглева (uniquenojici.com), Анислава Димова (StyleBohemia.com), Ванина Ханджийска (StyleInspiratrice.com), Венета и Кайра (edgycuts.style), Диляна Табакова (dilyanatabakova.com),аз (milenche22.blogspot.com), Преслава Цачева (gamesoffashion.com), както и лайфстайл блогърите Полина Билоконна (polinasofia.com) и Яна Ламбрева (missvendella.com).
Повече за събитието може да прочетете на страниците на онлайн платформите graziaonline.bg  и MissBloom .
снимки : Атика Медиа, Анелия Мъглева, лични

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

2 коментара

  1. Ох, толкова готино ми става като го чета този пост <3 Беше тооолкова хубаво, че чак като свърши ме налегна носталгия :D Страхотни снимки и разказ и всичко :* :*

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прекарахме чудесно, наистина!Трябва по-често да се събираме и обменяме готина енергия!:)

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.