New Shoes. New Look : Espadrilles

8


Днес изглеждам малко по-различно. Фактът, че не съм се наспала пълноценно си е същият, но свежото излъчване идва от младежката ми визия!

Равните и леки обувки са моят фаворит за лятото. Аз буквално живея в тях. Не мога да ходя на високи токчета. През повечето време на топлите сезони нося еспадрили. Обичам да акцентирам на удобството, затова визията ми днес е изцяло инспирирана от свободата, практичността и комфорта. А новите ми еспадрили от Deichmann идеално допълват усещането за лекота и безгрижие. В комплект с вече най-любимата ми дреха - гащеризонът от деним, памучната блузка с драперия и добявяйки инфантилността си под формата на мече /кейс за телефон/, се сдобивам с модерна визия, носеща ми усещане за младост.

'Щастливият' нюанс на тези еспадрили е, че те могат да се носят в комбинация с почти всякакви типове дрехи. Морската подсказка в десена им ги прави идеални за плажна визия. Аз ги предпочитам с дълга пола и горнище на бански, нося ги с дънки и плетена жилетка за плажа, както и с шарена дълга рокля. Сламената шапка е задължителна!
В магазините Deichmann може да намерите този модел еспадрили от лятната колекция на марката Venice и в червено и бяло ТУК. Както и още доста интересни предложения за модели еспадрили и ниски обувки.
А ако искате да си подарите нов чифт красиви обувки от бранда Graceland, може да участвате в играта на Deichmann България и Style inspiratrice ТУК.

Espadrilles Deichmann S/S'15 ТУК
Jumpsuit ZARA S/S'15
Oysho S/S'15
Iphone 6 Moschino Case

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

8 коментара

  1. This is such a cool outfit!! I've been looking for these kind of stripey shoes for a while, and if I understood well you found them in Deichmann :) Most of the time I never find comfortable shoes there, but I will give a new try :)) You look great!!!

    SIMPLY MAGNIFIQUE

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Hi! Thank you :) .These shoes are a dream! Espadrilles and jeans are the perfect match for relax weekend.Also you can find this model shoes in Deichmann .

      Изтриване
  2. Страхотна! Всичко много ми харесва, гащеризона, еспадрилите и блузата с паднали ръкави! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еспадрилките са наистина много, много удобни и са с бюджетна цена, което също е важно!:)

      Изтриване
  3. Чудна си, Миленка <3 И на мен всичко ми харесва :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лори, да ти се връща:) И аз добре се чувствам в тази визия, особено, когато съм с децата...

      Изтриване
  4. Много готин outfit. Забелязала съм, че еспандрилите са голям хит това лято и как не - супер удобни и свежи :)
    http://silvisinspiration.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, така е!Хит са! И винаги носят препратка към морето и пясъка!Благодаря за коментара!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.