New Shoes . New Look .

8


Те не са известните стъклени обувките на Пепеляшка, нито приказните пантофки на Малкия Мук , но със сигурност са много по-удобни от тях.... Няма как да ви паднат от краката, докато тичате по стълбите или да се спънете от неудобната им, чудновата форма. Те са с марка Graceland и са най-новото ми попълнение в шкафа за обувки.
Модерни, красиви и стилни дамски сандали за лятото, които наричам високи еспадрили. Практични и с изчистен дизайн. Леки, удобни и много "мили" към краката ми!
За първи път нося такъв модел обувки и усещам лекотата на стъпката си с тях.
Този, и много други подобни модели може да намерите в магазини Deichmann.
Визията ми днес е много нежна, изчистена откъм аксесоари и лично на мен ми носи едно такова настроение на приближаваща морска почивка. Нежната дантела по роклята в комбинация с "конопената" подметка на обувките, много добре подсилват усещането за плажна бохо романтика.

Dress ZARA S/S'15
Jeans ZARA S/S'14
Hat H&M S/S'14
Shoes GRACELAND S/S'15 / Deichmann 
 /similar HERE, HERE, HERE/
Lipstick MAC Fall'15
Ако все още не сте се включили в съвместната игра на Style Inspiratrice и Deichmann България, може да го направите Тук.

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

8 коментара

  1. Жестока си така! Много ми харесват обувките и шапката! Роклята е страхотна, а съчетана с дънки изглежда много интересно, само дано не ти е топло така :D :* :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тези дни в София е по-хладничко и е идеално за комбинацията с дънки, но стане ли по-топло, ще ги заменям с къс панталон .:)

      Изтриване
  2. Прекрасна си, разкошна и вдъхновяваща визия, Миленка! 😍❤

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ванинка, благодаря за комплимента.Но, главната виновница е роклята...

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.