Travel Diary : MSC Divina . Neaples

3


След слънцето, водата и навалицата на борда на кораба се чувствам преситена от близкото общуване с морето и вълните, и имам нужда от нова ърбан емоция.


Неапол - третият по големина град в Италия. Един от най-прелестните градове, които съм виждала. Бях чувала, че той е много красив, но истината е, че освен този факт, градът е някак магичен, опияняващ и крайно романтичен. Идеален за моето възприятие за прекрасност.

Впечатляващият бивш кралски дворец намиращ се на площад "Плаца Плебисцито"  е едно от превъзходните туристически обекти, които трябва да се посетят.
Слизаме от кораба и жегата ни завладява. Това е най-горещата точка от цялото пътуване. Буквално няма въздух! На порта, първото, с което ни посреща градът са група нахални таксиметрови шофьори и викачи, които предлагат екскурзии до забележителности в града или транспорт до вулкана Везувий и "Мъртвия град" - Помпей. (Мечтаех да посетя Помпей, но в тази жега, нямаше как да обикаляме цял ден на място с нагорещени от слънцето камъни). Колкото и да отказваме, след нас тичат двама с оферти, които се сменят всяка минута. Накрая ни питат дали сме индийци?!...What the f..k?!? А дори не сме почернели достатъчно.... Най-вероятно ги "обърква" жълтият цвят на полата ми :). Съпругът ми отговаря изключително възмутено с "F..k, No!" и продължаваме към центъра на града.

Справочниците препоръчват твърде много атракции - туристически обекти и места за посещение, а ние имаме само ден. Затова решаваме да разгледаме града и ако ни остане време да се придвижим с ферибот до остров Капри.
Островът е един от най-популярните и луксозни курорти, където почиват предимно холивудски знаменитости. А красотата му била неописуема!
Най-впечатляващото място за мен е  францисканският манастир „Санта Киара“ и вълшебният му свор. Уникално красиво място!
Старият град с малките си улички и сладки кафетарии ме пленяват. Повечето къщи са в светли цветове, по-точно с жълто-оранжеви багри, но непретенциозни към пукнатините си.
Преди да си тръгнем от тук, хлътваме в магазинчетата по вити улички, които ни водят право към пристанището.
Част от защитата на града преди векове е бил огромният замък "Нуово" , който сега се използва като музей и се намира точно до пристанището. Крепостта е добре запазена и до днес - тя е част от историческите забележителности на града и първото място, през което минават туристите, пътуващи с кораб.
Следва последната снимка направена от борда на кораба, на сбогуване с Неапол.
Ден след Неапол, вече с опакован багаж и последно "Чао!" на Divina и круизното приключение.
Напускаме кораба в Чивитавекия и отпътуваме за Рим. Ако ви е интересно, може да погледнете миналогодишния ми пост за Чивитавекия ТУК.
Ако сте почитатели на сериала "От местопрестъплението - Лас Вегас", значи ще разберете вълнението ми от случайната среща /на летището в Рим /с най- красивия актьор от сериала- Gary Dourdan!Обожавам го! 
🌸🌸🌸


 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

3 коментара

  1. Страхотен пост! Припомни ми и моето посещение на Неопол това лято. Вълшебен град.. няма как да не се влюбиш в него! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мими, толкова си красива и изглеждаш безумно щастлива! Много, много са ми интересни постовете за круиза, сега си мечтая и аз да изживея подобно нещо <3 Целувкиии!

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.