Casual Outfit for the Weekend

8



Неделя.Облачно с кюфтета, но топло. Няколко броя мелници, добро настроение и приятелска компания.
Радвам се, че успяхме и тази година да стигнем до хидропарка. Беше много релаксиращо, въпреки децата, хаха. Те се забавляваха много. Особено, когато наблюдаваха майките си да стрелят с лък. Аз съм Робин Худ в женски дрехи.Хмм, харесва ми как звучи!
Хидропарк "Вятърни Мелници"

Jeans MANGO S/S'15
Vest Bellfield
Bag MISS SIXTY /old/
Sneakers CALVIN KLEIN / Totally Erected Store
Lipstick AVON Ultra Beauty Lip Stylo

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

8 коментара

  1. Юхууу! Страхотна визия, перфектна за уикенда! Дано сте си изкарали добре, много ми харесва на Вятърните мелници. Малкото кокче ми е фаворит! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди, малкото кокче е много удобна прическа за лятото, препоръчвам ти я!:)

      Изтриване
  2. Wow! Много красиви снимки. Мястото е невероятно и изглеждаш много шик, особено прическата!
    хх
    cvetybaby.com

    ОтговорИзтриване
  3. Деним и кецове, обожавам тази комбинация! А, чантата е просто Върха :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тази чанта я чаках толкова дълго време, че със страх я показвам навън.Хихи
      Благодаря за коментара!

      Изтриване
  4. Любимата ми комбинация от деним, скъсани дънки и кецове. :) Чантата е невероятна!
    Carrie xo
    { Carrie I }

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не мога да си обясня, защо толкова много ми харесва и на мен тази комбинация, а толкова рядко я прилагам?!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.