My Beach Beauty Necessities Part 1

5


В днешната публикация  реших да ви покажа няколко бюти продукта, които мисля, че са невероятни и са едни от най-любимите ми за това лято, както и за слънце, плаж, басейн и пътуване. Ето ги и тях в /част 1/:

LIERAC Sunific 1 - Кадифен крем за лице и деколте с SPF30

Това е абсолютно любимият ми SPF продукт за момента, и имайте предвид, че последните 2 месеца го използвам почти ежедневно като дневна грижа за лице, мога да кажа само хубави отзиви за него.
Приятен и кадифен крем с ултра-хидратираща формула за предотвратяване и коригиране на всички признаци на стареенето. Подходящ е за суха към смесена кожа на лицето.
След нанасяне на Lierac Sunific, кожата стои с една идея по-мазна, но след 20-тина минути, кремът е попил идеално и не лъщи.
Става за идеална основа за грим. По принцип, през летния сезон избягвам да нося грим, но ми се случи на няколко пъти, докато бях на кораба и ми направи впечатление, че кремчето стои доста добре под фон дьо тен.
Този кадифен крем съдържа най-добрата защита от слънцето, свързана с най-добрата защита против стареене:
- Система за защита от UVA / UVB  
- Екстракт от нони за анти-бръчки и анти-слънчева еластоза
- Екстракт от синя китка за действие върху пигментацията
Състав без: парабени, силикони, октокрилен (филтър)
Цена: около 45 лв.
Mоroccanoil Treatment /за всички видове коса/

Използвам го вече повече от 3 месеца.
Mоroccanoil е обогатен с антиоксидантно арганово масло, за укрепване и блясък на косъма и с отметка  ''лечение''.
Това олио  се приема много добре от косата ми, която напоследък е доста изтощена от лятното слънце.
Продуктът ускорява процеса на съхнене на косъма, предпазва от топлата струя на сешоара и увеличава блясъка, оставяйки косата гладка, ''опитомена'' и подхранена след всяка употреба.
Малката му опаковка, позволява да нося продукта винаги с мен, когато съм на път. Много е удобна.
Продуктите на марката може да намерите в луксозните салони за красота или наwww.enzo.bg
Цена: около 35 лв.
Phyto Plage Après-Soleil - олио за след слънце за кожа и коса

Още един любим и често използван продукт през последните месеци - Phyto Plage.
Както сигурно вече сте забелязали от някои от снимките ми, аз съм с няколко нюанса по-тъмна кожа. За да се грижа за кожата си, след излагане на слънце, използвам маслото Phyto Plage - хидратира, регенерира и разкрасява кожата и придава блясък на косата след излагане на слънчева светлина.
Phyto Plage  Sun Oil се състои от патентована смес от благородни масла с подхранващи и възстановителни свойства за грижа за кожата и косата след слънце.
За косата: Нанасям маслото преди баня върху дължината и краищата на косата, оставям да престои около 10 минути, след което изплаквам обилно /с шампоан/. Може да се прилага и върху краищата на суха коса.
Това масло оставя косата копринена и мека. А ароматът му е много нежен и приятен.
За тяло: Страхотен за нанасяне най-вече върху тяло, след вана или душ. Аз го използвам главно за тяло.
Първоначално стои малко мазно на кожата, но бързо попива и не цапа дрехите. След употребата на олиото чувствам кожата си гладка, мека и хидратирана.
Цена: около 45 лв.

Ако имате нормална към смесена кожа, най-вероятно ще оцените, както направих и аз, нежната, лека и течна текстура на този продукт, придаващ леко матово покритие. Това определено е едно добро попадение за слънцезащитен крем за лице, защото флуидъд не е твърде тежък като повечето SPF- продукти и не оставя кожата блестяща, след нанасяне. Има функцията на лежерен ББ крем, защото е оцветен и придава лек цвят на кожата, като по този начин уеднаквява тена. Има успокояваща, хидратираща и антиоксидантна формула.
Нанася се лесно и може да се използва като основа за грим. Предполагам, че продуктът би бил страхотен и за използване през по-студено време (или когато кожата ми е по-суха).

Подходящ за нормална към смесена кожа, както и за чувствителна. Помага да се предотврати появата на тъмни петна и лунички. Аз си ги имам в изобилие, но не искам повече от тях, затова го използвам предимно за плаж.
За първи път, минерален слънцезащитен филтър и мощни антиоксиданти са съчетани в уникална патентована формула, която предлага 100% минерален слънцезащитен крем в уникално лека, без избелване текстура.
Благодарение на патентованата си филтърна система Mexoplex този продукт осигурява широк спектър на защита от слънцето и вредните въздействия на двете UVA и UVB лъчи. Съдържа термална вода La Roche Posay.
Цена: около 35 лв.
Силиконов кейс за телефон /мече/ -нося го навсякъде с мен, където има вода или пясък.
Благодаря на козметичните брандовете, които ми предоставиха тези продукти за тест и мнение.
А вие, използвали ли сте някой от тези продукти и какво е вашето мнение за тях?!

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

5 коментара

  1. Охххх, пренесох се за малко пак на моренцето! Искам и аз така на басейнче с фрапенце....Еххх...Мисля, че не съм пробвала никой от тези продукти, но ще трябва да се поправя! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, кремчето на Lierac наистина е страхотно.Препоръчвам ти го.А за басейнче...., може да измислим нещо заедно:)

      Изтриване
  2. Влюбих се в роклята, нежна и с вкус на море <3. Използвам козметиката на La Roche и съм безкрайно доволна от действието и върху кожата ми :)
    www.skrinanababa.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара!
      Роклята е от www.shein.com , тя е с ръкав т.е. с голи рамене и ръкав!

      Изтриване
    2. Благодаря за сайта, в момента го разглеждам, има пленяващи модели :)

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.