"Wolf walley" + Giveaway

1


Днес съм ви приготвила две изненади - интервю с една много талантлива дама и игра /Giveaway/ с прекрасен подарък от последната и модна колекция.
Щастлива съм да ви запозная с една много слънчева, артистична и талантлива дама и дизайнер. Тя е майка за пример, обожава работата си и носи едно от най-хубавите имена. Тя е Милена Петрова!
Преди няколко години създава марката "Wolf walley" с идеята, това да бъде нейната сбъдната мечта. Като всички големи артисти, тя черпи вдъхновение от своя живот и мястото, където живее.
Името на марката дрехи, които създава идва от града, в който живее-Вълчи дол. Градът е малък и спокоен и и дава онази топлина и тишина, която всеки творец търси. Добрата емоция е много важна за нея, когато твори.
Тя не се взима много насериозно и под "творец" разбира човек, който влага частица от себе си в това, което прави!

"Wolf walley" е едно място с нежност и малко магия. Иска ми се да почувствате света ми - с мистични същества и капка нереалност. Все още не съм успяла да го предам напълно, но всичко предстои... "
1.Кога започна творческата си кариета?
Започнах да се занимавам с мода през далечната 1999 година и имах успешен старт-през 2000 год. бях избрана за най-добър дизайнер в категория Експеримент. Участвах на Форум българска мода и Фестивал на висшата и авангардна мода, всичките ми модели бяха изкупени буквално за часове. След това имах труден период, който предполагаше да му се отдам изцяло и физически и емоционално и едва тази година мога да се посветя на 100% на модата като мечта и път.

2.Какво те вдъхновява, когато създаваш  "мода"?
Нещата, които ме вдъхновяват са много - сън, фотография, личност, книга, зависи от момента.
3.Tри думи, които описват твоя  стил?И три думи, които описват теб!
Думите, които описват мен като личност са емоция, съпричастност и преувеличаване на нещата. Последнота е нещо, с което се боря, но не мога да премахна от характера си.
Трите думи, които характеризират това, което правя са - лежерност, наивност и свежест.

 4.В коя дреха припознаваш усещането  за женственост ?
От дрехите, които аз съм сътворила, това което е синоним на женственост е една синя рокля или само роклята като дреха.
5.Имаш ли своя колекция? Каква е темата и?
Колекцията ми се казва "Дулче". Името идва от дума употребявана от малката ми дъщеря и означаваща сладурче, която пък е заигравка с италианското Долче.

6.С какви материи обичаш да работиш?
Материите, с които обичам да работя са меки и гъвкави, такива, които улавят движенията.
7.Какви материи и форми ще са актуални като тенденция през сезон есен/зима?
Хубавота на днешното динамично време е, че тенденциите, които модните брандове налагат са изключително разнообразни и всеки може да намери по нещо за себе си. Затова, бъдете себе си и ще бъдете модерни!

8.С какво се открояват дрехите, които създаваш?
Много е трудно да се измисли съвсем нова дреха. Моите облекла не се различават коренно от останалите на пазара, но нещото което ме кара да творя е това, че искам клиентите ми да се почувстват неповторими и единствени. Много е важно да бъдат обгрижени и да усетят, че са важни за мен като такива.


Още за последната колекция на Милена и представянето и на Фестивала на модата и красотата тази година във Варна, може да четете ТУК.


Включи се в съвместната игра на Mimi's Fashion Moments и "Wolf walley"  (ЗАТВОРЕН)

Този красив тоалет /сет от пола и боди/ от последната колекция на "Wolf walley" ще бъдe подарък за една щастливка от вас!

Играта е във Фейсбук!
Ако желаете да участвате в нея, може да се включите като изпълните следните условия:

1.Харесайте страничката на страничката на "Wolf walley" във Фейсбук 
2.Оставете коментар /на страницата на "Wolf walley"/ под снимката за играта с отговор на въпроса: Къде бихте носили този женствен сет!


3.Или можете да оставите коментара си под снимката от поста, в страницата на блога ми в социалната мрежа (с отговор на същия въпрос)  ТУК

/Достатъчно е да сте дали отговор на едно от двете места./

Giveaway-a ще продължи до 23:59 ч. на 30 август.
Печелившият ще бъде избран на случаен принцип с помощта на random.org , името му ще бъде публикувано на фейсбук страниците на "Wolf walley" и Mimi's fashion moments, след като бъдат селектирани участниците и от двете места.
Пожелавам успех на всички!

Очаквайте скоро и моята визия с този тоалет!

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.