Everyday I Love : AVON - Summertime Favorites

4



Моите летни находки, които веднага стават есенни...
Днес съм ви подготвила селекция от продукти на AVON, които ме впечатлиха, озариха и хидратираха през последните няколко месеца. И, които ще продължа да използвам и през студените месеци.

Луксозен елексир за вана с перлен прах и морски водорасли + Масло за тяло с перлен прах и морски водорасли
Комплектът е много икономичен и ухае леко и приятно. Маслото за тяло е доста гъсто и по-трудно за разнасяне. Хубаво е да се нанася след баня, докато кожата е още влажна.

Ревитализиращ околоочен гел /маска Planet Spa
Текстурата му е лека и прозрачна, а цветът лилав. Дава му го хайверът, който е една от основните съставки на гела.
Може да се използва като крем за очи сутрин, за да ревитализирате кожата около очите, или да се нанесе вечечр, два пъти седмично като околоочна маска. Оставя се за 15 минути да подейства. Бързо попива, не дразни нежната кожа около очите и има ободряващ ефект.
 Спирала за обем Big & Daring/син/
Дава на миглите поразяващ обем в лек син нюанс. Водоустойчива е и не се рони.Но, най-важното - не дразни чувствителните ми очи.
Иновативната гел-крем формула се разнася равномерно и без натрупване върху миглите.Четката е доста обемна, но изключително лесна за употреба и структуриране на миглите.
Двойна система за очи ANEW ULTIMATE
За тази двойна с-ма в каталога на AVON пише, че е за жени над 45 години, защото действа върху бръчките, стяга и възстановява еластичността на кожата. Но, аз мисля, че е препоръчително да се използва и като превенция. Аз си я използвам всеки ден и съм много доволна от действието и. Леката флуидна текстура заглажда линиите на дехидратация, видимо обновява кожата около очите и осигурява ефективно третиране на признаците на стареене. Както всеки друг околоочен крем и този не помага особено върху торбичките, които имам.
В опаковката има дневен крем за очи, а в капачката - луксозен нощен елексир, който наподобява мехлем за рани и може да се нанася и върху клепача. Аз го нанасям и върху устните.

Подмладяващ серум срещу бръчки ANEW CLINICAL или терапия за попълване на бръчки
Текстурата му е по-течна, както при повечето серуми. Лесно се нанася и не дразни по никакъв начин дермата. Няма аромат. Функцията му е да намали бръчките по такъв начин, че те да изглеждат запълнени. Използвам го вече 2 месеца, но само вечер и още не мога да кажа дали действа ефективно или не. Но, затова пък след нанасяне усещам кожата се много мека и хидратирана.
Озаряващ коректор за лице Magix
Направо се пристрастих към него! Много ми допадна и вече си поръчах нова опаковка, защото  първата свърши доста бързо. Успокоява, озарява и хидратира зоната около очите, където го поставям.

Фон дьо тен LUXE - Минерална формула с озаряващи перли
Много, много съм доволна от този продукт. Текстурата е лека, не матираща и със средно покритие. Точно каквито харесвам. Придава свежест и озарява лицето. Мога да кажа, че е доста дълготраен. Наистина препоръчвам!

Озаряваща пудра за лице LUXE
Най-слънчевата пудра! Обожавам аромата и! Ухае на цветна градинка.
Взех си този продукта с идеята да го използвам като контуриращ такъв, но не е много подходящ за това, защото не е достатъчно наситен и има блясък. Но, въпреки това го нанасям само около страничния контур на лицето. Доволна!

Някои от продуктите са ми предоставени от PR.

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

4 коментара

  1. Страхотна публикация, както винаги. И аз харесвам голяма част от продуктите на Аvon, a двойна система за очи ANEW ULTIMATE определено ми звучи интересно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е интересна и много икономична! Аз кремчетата за очи най-бързо ги харча, но този не ще да свършва. :)

      Изтриване
  2. Чудесни снимки, Мими.. май са с новия апарат - усещам някаква разлика :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди, имаш набито око! С новия апарат са правени снимките!:)

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.