ARTISTRY HYDRA -V - Хидратация в синьо !

0



Здравейте, приятели,
днес темата на публикацията ми е красивата, мека и хидратирана кожа и виновните продукти, за да бъде тя такава. Ще ви представя една "must have" серия  грижа за кожата, която  е идеална за вече стресираната ми кожа такава от промените на сезона. На мен лично много ми допадна и ме впечатли. Става въпрос за "чиста хидратация" и вълненията около нея!

Да познаваш кожата си е важно, за да можеш да отговориш на нуждите и във всеки един момент. Нормална, суха, мазна, смесена, без значение каква е тя, най-важното условие кожата да бъде красива по-дълго се нарича хидратация, ето защо независимо от състоянието на кожата и възрастта, добрият хидратант е много нужен продукт. 

Колекцията хидратиращи продукти се казва ARTISTRY HYDRA -V и е представена от Amway . 
Неотдавна бранда Amway  прикова вниманието ми с продуктите и препаратите си за дома. Използвам ги от доста време и ми харесват, защото са пречистени и подходящи за чувствителни и алергични към химия кожи. Очевидно няма да ви разказвам с какво си търкам пода, а с какво си хидратирам кожата...

Колекцията от хидратиращите продукти ARTISTRY HYDRA -V се състои от : 
свеж тоник, почистваща пяна, подхранващ гел-крем, освежаващ гел, обогатяващ хидратиращ крем, ревитализиращ серум и освежаващ околоочен гел-крем.
Все още не съм използвала всички продукти от серията, защото се ограничих първоначално до така наречената в сайта им ARTISTRY HYDRA-V Power System, която е опростена, лесна за използване система в стъпки /използват се само три продукта/. Системата, която аз избрах за моя тип кожа през есенния сезон е подходяща за всеки тип кожа и съдържа най-мощните продукти в колекцията – концентриран ревитализиращ серум за кожа, подхранващ гел-крем и освежаващ околоочен гел-крем. Заедно, тези три продукта действат мигновено и успешно за една по-мека, красива и подхранена кожа.
ARTISTRY HYDRA -V Подхранващ гел- крем - Лекият и интензивно овлажняващ крем с хавайско акай осигурява на кожата интензивна и дълготрайна хидратация. Кожата ми се чувства гладка, еластична и подхранена. 
Използвам го само преди лягане /след нанасянето на хидратиращия серум/ за дълбока хидратация през нощта.
Състав: Хавайското акай  и Овлажняващ липозом се комбинират, за да гарантират, че влагата остава "заключена" в кожата като я оставя с усещане за хидратация и овлажняване през цялото денонощие. Естествените морски съставки помагат за регулиране производството на себум и се справят с мазните зони, без да правят компромис с нивата на влага и хидратация.

ARTISTRY HYDRA -V Освежаващ околоочен гел-крем - приятна и лека текстура, която много бързо попива в кожата и не лепне като остатъчен ефект. Спомага за оптималното поддържане на хидро-баланса в чувствителната зона около очите. Значително намалява следите от умора и подпухналостта под очите ми, като помага на зоната около очите да изглежда освежена. 
Състав: Комбинация от ленено семе и екстракт от сладник, която помага за успокояване на дискомфорта, причинен от сухота, докато Centella Asiatica и екстракт от горчив портокал помагат за укрепването и подсилването на деликатната кожа около очите.

Освен опростената система за хидратация от три продукта, много ми допадна и тоникът от серията.
ARTISTRY HYDRA -V Свеж тоник - лек, нежен и без алкохол, продуктът става за всички видове кожа. Както знаете, не обичам да използвам тоник като част от дневния си ритуал за почистване на лицето, но този много ми допада. Не изсушава кожата и не я дразни, както повечето, които съм използвала. Има лек аромат на цветя.
 Знаете, че обожавам серумите и бързам да ви представя фаворитите. Първият не е от хидратиращата серия, а от серията INTENSIVE SKINCARE.

ARTISTRY™ INTENSIVE SKINCARE Усъвършенстван серум за изглаждане на кожата 
Това е най- любимият ми серум за момента. Резултатите от употребата му са видими още след първите няколко дни /съдейки по порите на кожата ми/. Без майтап! Като всяка жена и аз искам кожата ми да е гладка, приятна на докосване и да изглежда напълно перфектна. И все пак, възрастта оказва своето влияние и текстурата на кожата ми става неравномерна и груба, а порите се разширяват и стават по-видими. Гадост! Правя доста неща, с които да предпазя и кожата си освен фигурата - опитвам се да стоя далеч от въглехидратите, не пия алкохол, защото не го обичам, ям много авокадо и плодове и се насилвам да пия достатъчно течности, за да се чувствам тонизирана... Но, без козметика, няма как!
Серумът наистина е вълшебен, той мигновено възстановява, изглажда и омекотява кожата в уюта на дома ми. Но, по-подробно за него ще пиша в пост за любимците ми за есента... Очаквайте! 
ARTISTRY HYDRA -V Концентриран ревитализиращ серум
Този динамичен и фин флуид или серум е разработен за лесна апликация и перфектно адаптиране към всеки тип кожа. Той е наистина много нежен и лек. Серумът интинзивно овлажнява и помагат за увеличаване нивата на хидратация в кожата.
Лекият серум с подхранваща комбинация от витамини и минерали  помага за регулиране на хидро-баланса, достигайки дори по-дълбоките слоеве на кожата, като осигурява бърз, интензивен и дълготраен ефект.
Продуктите са ми предоставени от PR

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.