Lifestyle : Събития, блогърки, усмивки, снимки и настроение

3


Изминалите три, четири седмици бяха много "богати" на събития и интересни срещи, от гледна точка на блогърския живот. На някой имах късмета да присъствам, други нямах възможността да уважа и да посетя, но няма как...
А сега ще ви залея със снимки и информация! Мисля, че не съм правила такъв пост преди - ALL IN ONE?!!

SEPHORA - Christmas collection
Започвам по хронологичен ред със събитието на SEPHORA, което бе организирано в р-т Таван в края на октомври по повод стартирането на коледната колекция на бранда. Дрескодът беше "Космически шик", затова съм така лъскава и звездна. А вечерта наистина беше "космическа",защото толкова бюти, фешън и лайфстайл блогърки на едно място не бях виждала... Приятно е да се запознаеш с хора, които харесваш и следиш онлайн.
Колекцията и коледната селекция на SEPHORA изобилства от продукти за тяло, баня и вана. Бяха представени страхотните палитри на Too Faced и още много, много цветна и неустоима козметика за лице.
Новите коледни серии и бюти изненади може да потърсите в магазините на бранда от 15 ноември.

MOROCCANOIL вече в България
Световноизвестната марка професионални продукти за коса MOROCCONOIL отпразнува своя официален старт в България с бляскаво събитие, което събра почитателите на марката в края на октомври. Аз съм един от големите почитатели на олиото за коса. На събитието бе представена последната линия продукти на марката, която включва колекциите: Moroccanoil Organic Treatment, възстановяваща серия за коса Moroccanoil Repair Collection, хидратираща колекция Moroccanoil Hydrating Collection и уникалната серя за обем на косата Moroccanoil Volume Colecction, която имам и аз. С тези продукти креативният директор на бранда Анджело Фрачика демонстрира пред нас последните тенденции в прическите от световните модни подиуми.
Продуктите може да намерите в луксозните салони за красота или в няколко онлайн платформи, например ТУК.

От началото на годината използвам олиото Moroccanoil и го препоръчвам горещо за изтощени коси и нацъфтели крайчета.
Рекламна фотосесия за красиви неща...
Нямам право да издавам нищо около проекта, защото ще ми "отсекат ръката" или беше "подстрижат косата"?! Хи хи хи... Нещо включващо рязане беше, но каквото и да е, все е неприятно! хи хи
В неделя ще ви разкрия мистерията около тези снимки и участниците в тях! Очаквайте !
Заедно с хубавата Цвети от Cvetybaby (долу снимка)"
Ексклузивно шопинг събитие по повод новата колекция на BALMAIN Х H&M
Не знам кое да определя като ексклузивно - самото събитието или разграбването на колекцията буквално за минути, секунди или бяха мигове?!
Вечерта преди официалния старт на лимитираната дизайнерска колаборация на H&M и френската модна къща Balmain, H&M отпразнува колекцията с блестящо парти. Известни личности, модни медии, блогъри и партньори на H&M се събраха в магазина на бул. Витоша 6, за да се докоснат първи до моделите от ексклузивната колекция. И аз бях там, ядох, пих и се веселих пред гледката на биещи се хора!
Както повечето знаете, лимитираната дизайнерска колекцията е много бляскава, луксозна и изключително женствена - всеки би искал да притежава частица от нея, въпреки високата цена на артикулите. Тя се характеризира с майсторска изработка и богатство на детайлите, предлагайки онзи уникален стил превърнал BALMAIN в една от най-влиятелните луксозни марки.
Готови за снимка /долу/ с прекрасната Алис Mademoiselle Aia

Благотворителната кауза на AVON
Ако си спомняте през лятото подкрепих кампанията на Avon срещу рака на гърдата с блог пост ТУК и тази кампания ми е много на сърце.
Миналата седмица  бях поканена да присъствам на специално събитие в мол "България", където Компанията за жени AVON Bulgaria връчи дарение в размер на 100 000 лв. на Фондация „Една от 8“ – партньор на кампанията „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата“. Сумата e набрана благодарение на обединените усилия на представители и клиенти на Avon, които за поредна година отварят сърцата си и подкрепят битката с рака на гърдата у нас. Такива каузи са похвални!

Синият кръг
14 ноември е Световнен ден за борба с диабета и поради тази причина очарователната Ванина от Style Inspiratrice покани няколко блогъри да се включим в една важна за нея и милиони хора  по света инициатива и да направим заедно един син кръг в знак на съпричастност. Синият кръг е световен символ на диабета, въведен за първи път от ООН. Всяка година на 14 ноември по целия свят хората се обединяват в борбата си срещу коварната болест.  Повече информация може да прочетете в блога и ТУК.
В Happy Bar & Grill заедно с бюти блогърките Теди, Кристин и Меги
снимките са от телефона на Теди «Powder your face with sunshine» 

VESPER PHOTO STUDIO и детска фотосесия
В края на изминалата седмица или само преди няколко дни бяхме на гости/заедна с децата/ на една много талантлива дама. Мястото е Vesper photo studio ! А тя е Miroslava Dermendjieva Photography !
Студиотао и носи различно настроение, както и положителната енергия на създателката си, която е много интересна и вдъхновяваща дама и професионалист в света на красивите снимки.
Там децата ми имаха удоволствието да позират за първата си професионална фотосесия. Противно на очакванията ми, не дъщеря ми, а синът ми издържа без да мрънка през цялото време.... Ами, трудно е да си "под светлината на прожекторите"! Скоро в блога!
Vesper photo studio предлага възможност за най-различен тип фотография: портретна, детска, художествена, модна и семейна.  Може да разгледате красивата драматична фотосесия на Ани от Ana's Handbag ТУК
А днес ме очаква концерт на X Factor! Юпиии! Довечера ще допълня снимковия материал!.....Ето го и него!
"Моите" майки...и една липсва...


3 коментара

  1. Мога да ти кажа, че това е един от най-готините ти постове! Много ми харесва и се радвам, че си прекарала страхотни седмици, а най-много се радвам, че и мен ме има в тях Прекрасна си, Мими! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, Цвети! Да си призная и на мен ми стана много любима публикация, защото има събрани много приятни емоции с готини хора!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.