Photo Diary : Есенна приказка в гората

3


Винаги съм вярвала, че снимката улавя не толкова външността на човек, а по-скоро душевната му емоция и изживяването на даден момент. Вярвам го още по-силно, след като имах удоволствието да застана пред обектива на професионален фотограф.

Тази публикация не е за мен, а за една млада и много талантлива дама, от която струи творческа енергия и с присъщата си ефирност тя майсторски я канализира. Тя приема фотографията като призвание и страст. С вълнение ви я представям - тя е Мирослава Дерменджиева и е фотографът в днешната публикация!
Обичам есента, обичам гората, обичам и силата на природата, която ме кара да се чувствам жива и в хармония със себе си. Някак витална, различна, емоционална и истинска. Точно това усещане е запечатала Мира в снимките, които ми направи.

Мирослава възприема фотографията като изкуството, което представя действителността по-красива отколкото е.
Според нея  перфектният кадър днес не е перфектният кадър утре. Ключът в работата и е усетът на Мирослава да съчетава в нея хармония, естетика, емоция и техника. Нейният стил е много разпознаваем!
 „Най-важното във фотографията е да дам частица от себе си във всеки кадър. Да запечатам емоцията, която е протекла между мен и модела или настроението, което съм изпитала, когато съм била на дадено място. Няма две еднакви снимки. Независимо дали двама фотографи ще заснемат една и съща сцена, тя никога не е еднаква. Всеки пречупва кадърът през своето светоусещане, своята емоционалност и през житейския път, по който е минал.“ – казва Мирослава Дерменджиева. „Като професионалист аз се развивам непрекъсното. В работата си влагам много любов, тъй като процесът на снимане е дълъг, независимо къде се правят снимките.
 Идеята и посланието на Мира към хората и по-специално към жените е да си позволят да помечтаят, да открият въздействието на женската красота и да подчертаят различното си присъствие, заставайки пред обектива. Но, не пред камерата на телефона за селфи, а пред професионалния такъв. /ТУК може да видите експеримента и за сравнението между селфи и красива снимка/.
Да се създаде една професионална фотосесия, не е никак лесна задача, изисква се много труд, търпение и всеотдайност.
И при положение, че всеки месец отделяме време за  разкрасяване /фризьор, козметик, маникюр и т.н/ , защо да не отделим време и да запечатаме  положителната емоция, когато сме в добра форма (все пак това са преходни неща), а фотосесията си остава като спомен завинаги.
Всяка жена заслужава да се почувства специална, различна, красива и вдъхновена. А една добре направена фотосесия можа да ви донесе това усещане.

Снимки от фотосесията на децата ми може да видите ТУК, а други снимки на Мира - в сайта и ТУК.

Фотография: Miroslava Dermendjieva Photography 

Рокля H&M, бижута  Marco Bicego
Рокля Guess, бижута Mikimoto
Блуза и пола Esil Duran, бижута Velmar

3 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.