The Perfect Dress

11


Здравейте, момичета!
От тази седмица до края на годината ще бъда доста активна в блога, защото предстоят интересни събития и "неща", които искам да ви покажа и споделя с вас. Ще има идеи за коледни визии, украса и много изненади.
Тази седмица започвам с една от любимите ми женствени рокли на H&M, в нетрадиционна визия - шифон, пайети и деним. Идеална комбинация за носене на празник или специален повод, какъвто имах и аз през уикенда. Исках да изглеждам различно, (но не официално) на рождения си ден и реших да я съчетая с небрежен деним , кожени боти, тъмно бельо  и класически клъч в черен цвят, за да се получи, лек еклектичен и някак ретро ефект. Бях планирала да нося boyfriend дънки със състарен ефект, но както изглежда, денят ме накара да променя плана си... Надявам се да ви хареса и да споделите мнение... 
Хубава седмица и останете на линия  за следващия ми пост. :)
Dress H&M 
Jeans ZARA
Cluch bag ZARA
Booties Ralph Lauren/Totally Erected Store


11 коментара

  1. Ах много ми харесва такъв стил, роклята е жестока просто!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прекрасна е, наистина! Кара те да се чувстваш много специална!

      Изтриване
  2. Страхотна визия! Роклята е убиец, винаги съм я харесвала! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жалко, че не е много функционална, защото ми се иска да я нося по често!

      Изтриване
  3. Страхотна визия,обожавам нежни и романтични рокли, а тази е разкошна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ги обожавам! И блестящите също! хихи

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
  4. Много е красива! А в момента може ли да се намери тази рокля в магазините им? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, роклята е от стара колекция, за съжаление. Много е подходяща за идващите празници, затова избрах да я покажа - за вдъхновение!

      Изтриване
    2. Успяла си с вдъхновението ;) Поздрави

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.