Everyday I Love : Autumn / Winter favorites Part I

2


Здравейте!
Едно ми е коледно, едно ми е празнично, едно ми е слънчево, нищо че навън е около 0-та, мъгливо е  и има още време до Коледа. Тази седмица съм планирала да публикувам цели 3 поста и ако успея да го направя ще съм много доволна!
Днес ще ви представя първата част от ежедневните ми есенно-зимни продукти, които изпробвах, харесах и продължавам да използвам в период от края на лятото до сега. 
ARTISTRY™ INTENSIVE SKINCARE Усъвършенстван серум за изглаждане на кожата представен от Amway 

Това беше най- любимият ми серум за изминалите 2 месеца. Вече свърши и е заменен от достоен претендент - червения крем на Лиерак.
Резултатите от употребата на серума са видими още след първите няколко дни. Като всяка жена и аз искам кожата ми да е гладка, приятна на докосване и да изглежда напълно перфектна. И все пак, възрастта оказва своето влияние и текстурата на кожата става неравномерна и груба, а порите се разширяват и стават по-видими. Ако изключим посещенията при специалист-дерматолог,  ретекстурирането на кожата изглежда като невъзможен подвиг, поне до сега. Серумът наистина е вълшебен, той мигновено възстановява, изглажда и омекотява кожата в уюта на дома ми. Кожата изглежда мигновено пречистена, изгладена и омекотена за един по-младежки вид, без никакво омазняване. Жалко, че цената му е доста висока.
Съставки:
Тайната за изглаждането и мекотата на усъвършенствания серум се крие в баланса между съставките, осигуряващи незабавна защита на кожата и тези, които я предпазват магически за дълъг период от време:
Екстракт от чай от Ява, екстракт от Овес , екстракт от овес и NMF захари, оптични дифузери, екстракт от семена на леща.

 LIERAC / MAGNIFICENCE CREME ROUGE - Най-новото попълнение в "бялата ми" козметична чантичка! Това е продукт с незабавен противостареещ и разкрасяващ ефект за жени над 35 години. Може да се използва като лек ББ крем. Кремът е с червена текстура, която изравнява и подсилва тена на кожата. Също така, умело коригира и запълва бръчки и несъвършенства. В първия момент, когато го поставите на лицето си, сякаш сте преспали на слънце /на плажа/, но след минути, кремът се абсорбира от кожата и тя поема от цвета, толкова, колкото и е необходимо, за да придобие свеж вид. Кремът е обещаващ!


LIERAC LIFTISSIME - нежен крем с лифтинг ефект, който спомага  за намаляване на видимото отпускане на кожата, като същевременно спомага за стягане на порите и за постигане на по-равна текстура. С много приятен аромат. Използвам го, предимно, когато пътувам, защото е в удобен малък размер.

ODEROX DEO е помощникът ми, когато нося ризи или съм гост на бюти или фешън събитие. 
Одерокс е спрей предназначен за блокиране на изпотяването на дланите и подмишниците за срок от около 10 дни. Уникалният механизъм на действие на спрея блокира само свръхактивните потни жлези, без да влияе негативно върху общата терморегулация на организма.
Действие: Три вечери поред се напръскват измитите подмишници с Одорекс Део, а на сутринта се изплакват с вода. Това е достатъчно за следващите две седмици, за които изпотяването ще спре. При мен действието "държи" една седмица. Важно е да се знае, че не трябва да се употребява при наранявания по кожата или ако имате свръхчуствителност към алуминиевите соли! Спреят не се използва непосредствено след бръснене или епилация на мишниците! Първият път, когато го използвах бях епилирала мишниците си и усетих жестоко щипате и сърбеж, затова много трябва да се внимава за правилната употреба.
EFFACLAR K+ / La Roche-Posay - Страхотен продукт с термална вода

La Roche-Posay! Още след едноседмична употреба видях ефект върху кожата на лицето си. Кремът е за ежедневна грижа против черни точки, лъскавини и неравна повърхност. Препоръчва се за мазна кожа, моята е смесена, а през студените месеци по-скоро суха, и въпреки това, много добре ми пасва. Определено свойството  на продукта да контролира лъскавината дава ефект, защото кожата остава матирана почти през целия ден. Харесва ми и това, че отпушва порите, почиства и изглажда повърхността на кожата като я прави по-мека и свежа. Аз го нанасям главно на Т-зоната.

AVENE Hydrance Optimale Legere SPF 30 - Лек и нежен крем за перфектен тен, който перфектно замества ББ крема ми. Препоръчва се за чувствителна и дехидратирана кожа. Кремът е с лек цвят, който озарява и придава свежест на кожата, благодарение на комбинацията от минерални пигменти и седефени частици. Аз го използвам като го миксирам с фон дьо тена си /тъй като кремчето има една идея по-розов нюанс от цвета на кожата на лицето ми/, и така заедно го нанасям върху лицето. Резултатът е страхотен!

ZARA Loves shopping in... London Тоалетна вода / спрей за коса
Страхотна находка е този парфюм за коса. С аромат на сандалово дърво, ванилия и какаови нотки . Уникален аромат през целия ден! Препоръчано!

Очаквайте скоро и втората порция есенно-зимни любимци в раздел  "Beauty"! Пожелавам ви хубав ден!

* Някои от продуктите са ми предоставени за тест от PR

2 коментара

  1. Аз съм много доволна от продуктите на Lierac като цяло. Страхотен пост, чакам с нетърпение следващия!

    ОтговорИзтриване
  2. Lierac предлагат много добри продукти, които също така са подходящи и за чувствителна кожа! Хубав пост!

    Моят блог www.lillagreen.at е място, където представям бюти продукти и козметика. Ще се радвам ако ме посетите! Хубав ден :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.