Sunny Winter + Wolf Walley Giveaway

18



Има ли вид дреха, която никога през живота си не сте носили /обличали/?! Нещо като дреха - табу за вас?! За мен такава дреха беше пончото! Не знам защо, но никога не съм се възприемала добре с кройка и модел като този на пончото. Прекалено широка и някак неудобна, но само така съм си мислила...
От миналата година връхните дрехи приеха друг облик и пончото стана доста популярно в стрийт стайлинга и модните предпочитания на дамите.
Днес съм облечена с това късо шахматно пончо от Wolf Walleyкоето е прекрасният заместител на шал, за хубавото време в планината, където се намирам. Харесва ми!
 Дизайнерката му иска да изненада един от читателите на блога с подарък  пончо, което е дори още по-хубаво от моето. А, аз ще допълня нейната изненада с нещо малко, закупено специално за един от вас от Лондон.
По-долу в публикацията ще откриете условията за участие в съвместната ни игра с Wolf Walley.
В новия януарски брой на JOY България може да откриете много празничен стил, настроение и красиви находки. Ще имате възможност да прочетете и за коледните вълнения на няколко млади дами в българската блогосфера. Ще намерите ексклузивни снимки, посветени на празничния стил и декорацията на домовете им... Моят разказ също е там!!!
 пончо - Wolf  Walley, гашеризон - ZARA, шапка - ZARA, очила - Ray Ban

ИГРА - GIVEAWAY

Наградата в играта е дизайнерско пончо от Wolf  Walley + комплект за маникюр в две части от Primark.
Ако желаете да участвате в играта, може да се включите като изпълните следните условия:

1. Запишете се за участие като отговорите на въпроса: Коя е любимата ви зимна дреха или аксесоар? / под публикацията с играта във фейсбук/ ТУК
2. Харесайте фейсбук страницата на Wolf  Walley ТУК
3. Споделете този пост във фейсбук профила си /или се запишете за участие в играта, тук, под публикацията като оставите отговор, име и e-mail/
Бонус точка : Следвайте ме в INSTAGRAM @mimisfashionmoments

Играта стартира от днес 29 декември и приключва в 23:59 ч. на 01 януари 2016.
Името на печелившия ще бъде изтеглено на случаен принцип с помощта на random.org  и публикувано до два дни след крайния срок в блога /в този пост/, както и на фейсбук страницата на "Mimi's fashion moments".
Играта е за участници от България!


Дамата, която печели в съвместната ни игра с Wolf Walley e Добрина Димитрова! Честито!

18 коментара

  1. Любимият ми зимен аксесоар е шалът!
    Мария Христова, mimi602@abv.bg
    +follow в instagram :)

    ОтговорИзтриване
  2. Няма по-любим аксесоар от шала за мен. Лора Василева, lora.n.vasileva@Gmail.com +follow in instagram

    ОтговорИзтриване
  3. Любимият ми аксесоар са шал и шапка
    Донка Енева следвам те навсякъде :)
    docka_86@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  4. Много обичам шаловете през зимата
    Пламена Николаева
    plamena.n@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  5. Любимият ми зимен аксесоар е шалът :)

    Sisi Avramova

    s.i.s.i.l88@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Любимият ми аксесоар е шапката :) Мария Иванова suzaa93@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  7. Шал и ръкавички
    Светла Димитрова
    svetla_88@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  8. Шапката ми е любимият аксесоар
    Мария Беженар
    mariia_1991@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  9. Капка Стоилова k_i_stoilova@abv.bg Любимият ми аксесоар за зимата е кастет! :P

    ОтговорИзтриване
  10. Любимият ми аксесоар е шапката.
    Антония Шопова
    antonia.shopowa@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  11. Шалът е любимият ми зимен аксесоар. Следвам те в INSTAGRAM.
    Александрина Терзиева
    aleksche@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  12. Любимия ми зимен аксесоар са шапките.
    Диана Симеонова, dtiramisu@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  13. Шалът е любимият ми зимен аксесоар.

    Наталия Терзиева, nat_63@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Шал и ръкавици са мо любимите аксесоари през зимата:)
    Мария Бркан
    shantal@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  15. Дамата, която печели в съвместната ни игра с Wolf Walley e Добрина Димитрова! Честито!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.